Kai sapnavau devintą sapną kažkas drįso man sutrukdyti miegoti ir tai buvo ne kažkas, o Alex:
-Nagi kelkis, pramiegosi visą dieną;- ji garsiai sušuko
- Dar penkias minutes;- snūduriuodama atsakiau
Iš pradžių viskas nutilo ir jau galvojau jog ji nuėjo tačiau po kelių minučių buvau tiesiogine ta žodžio prasme išversta iš lovos. Pašokusi nuo žemės piktai pažiūrėjau į Alex, o ji tik pakėlė rankas gindamasi.
- Jeigu kiekvieną dieną miegosi taip ilgai tai pramiegosi likusią vasarą, beto tu norėjai, kad tau aprodyčiau koledžą;- nusišypsojo
- Na taip tuoj susiruošiu ir galėsim eit;- su pasitaisiusia nuotaika atsakiau.
Ruoštis ilgai man nereikėjo, kadangi niekada nemėgau dažytis tad tik perbraukiau tušu kelis kartus per blakstienas, apsirengiau paprastas kelnias su bliuskute ir buvau pasiruošusi. Kai pradėjom vaikščioti po visą koledžą iš karto buvo atėjus mintis jog į dieną turėčiau pasiklysti bent kelis kartus. Ką sužinojau tai jog vaikinai turi atskirą brolijos namą kuriame gyvena ir juose dažnai vyksta įvairūs vakarėliai tačiau manęs tai nesudomino. Kas buvo geriausia šiame koledže tai biblioteka kuri buvo milžiniška tokia pat kaip ir valgykla. Tačiau kas labai nepatiko tai jog dušai buvo tik su užuolaida jokių durų, jokių užraktų. Kaip tai gali būti?
Na kol kas dar neperpratau šio didelio pastato, bet su laiku perprasiu. Kai Alex man viską aprodė nuėjome į kavinukę esančią netoli koledžo ir užsisakėme po puodelį kakavos. Bendraudamos viena kitą labiau pažinome ir supratau, jog ji yra labai miela mergina nors taip ir neatrodo. Kaip ir sakoma nespręsk apie knygą iš viršelio. Po kavinukės pasukome skirtingais keliais aš į koledžą, o Alex pas savo vaikiną kurio beje vardas Adam. Grįžusi į kambarį nusprendžiau eiti nusimaudyti. Pasiėmusi rankšluostį nuėjau iki dušų. Įėjusi apsižiūrėjau ar nieko nėra tuomet įsliūkinau į vieną iš kabinų ir nusirengus pradėjau maudytis. Tačiau pasiėmus šampūno netyčia pataikiau jo į akis ir praradus pusiausvyrą uškliudžiau pakabą su švariais rūbais kurie tuoj pat nukrito ir kiaurai permirko "Na ir pasisekė pagalvojau"- atsidususi paėmiau permirkusius, sunkius rūbus, užsidėjau rankšluostį ir meldžiau jog nieko nesutikčiau koridoriuje. Sėkmingai pasiekus kambarį ir įkišusi raktą jį atrakinau. Įėjusi į jį lengvai atsikvėpiau tačiau tik keliom sekundėms , nes atsigręžus pamačiau Alex lovoje gulintį tamsiaplaukį, tatuaruotą vaikiną žvelgiantį tiesiai man į akis.
BINABASA MO ANG
*In Love With You*
RomanceStovėjau sustingusi ir bijojau net pakrutėti, kadangi buvau tik su rankšluosčiu kurį vis tvirčiau laikiau prisispaudusi prie kūno. Vaikinas tuo metu lėtai apsilaižė lūpas ir jas prikando. Jaučiausi taip lyg prieš jį stovėčiau nuoga. Po keletos nesib...