Piątek, 16:30
Nieznany: Jestem okropny
Zerknęłam jednym okiem na telefon, który znajduje się na łóżku. Obecnie mam na kolanach laptopa i oglądam kolejne odcinki Shadowhunters. Najlepszy możliwy plan na piątek, kogo ja oszukuje, na cały weekend.
Nieznany: Byłem zawalony szkołą
Nieznany: W wolnej chwili przymykałem powieki na kilka sekund aby zregenerować organizmParsknęłam śmiechem po czym sama siebie skarciłam. Nie będę mu odpowiadać z prędkością światła, kiedy on nawet nie dawał żadnego znaku życia przez dwa dni.
Starając się ignorować telefon, spróbowałam ponownie skupić się na cudownym Jace. Nie potrafię się na niego napatrzeć. Umięśniony blond anioł seksu. O czym ja do cholery myśle? Skąd w mojej głowie takie rzeczy? Cóż, zawsze mogę to zrzucić na dorastanie i hormony.
Mój telefon po raz kolejny zabrzęczał przez co mimo woli na niego spojrzałam. Jestem słaba.
Nieznany: Tylko się na mnie nie bocz
Moje palce wystukały odpowiedz zanim do mojego mózgu w ogóle dotarł impuls powiadamiający o tym co zamierzam zrobić.
Ja: Czy ty właśnie napisałeś abym się nie boczyła?
Nieznany: Wiedziałem, że to zadziała
Nieznany: Śmieszne sformułowanie, prawda?
Nieznany: Moja babcia tak zawsze do mnie mówiła
Nieznany: Nie bocz się
Nieznany: Znaczy to samo co - boczyć się, gniewać się, robić fochy, być nie w sosie, irytować się, wybuchać gniewem, złościć się, mieć żal, żywic urazę, chować urazę, mieć urazę, nie przebaczać, wypominać...
Ja: Skorzystałeś z Google, mam rację?
Nieznany: Masz rację, nie miałem aż takiego zasobu synonimów
Nieznany: No więc
Nieznany: Wybierz odpowiedź
A) wybaczam ci
B) zapamiętam to sobie
C) będę ci to wypominać
D) odpowiedzi a, b i c są prawidłowe
Ja: Zdecydowanie odpowiedź D
Nieznany: Liczyłem na coś bardziej w stylu - no pewnie, że odpowiedź a, jakże bym mogła się na ciebie gniewać
Ja: Udam, że ta wiadomość do mnie nie dotarła
CZYTASZ
Love you Lydia
FanfictionNieznany: Czy twój dzień był tak samo okropny jak mój? Ja: Zależy co się kryje pod twoją okropnością Nieznany: Dostałem jedynkę z angielskiego, obiad był dziś okropny, mój kot zwymiotował mi na łóżko a do tego jakaś dziewczyna uważa mnie za zakapt...