Okey saya bagi hint sikit je dulu.. tunggu bila saya free banyak akan saya update macam biasa. Tqq giler sbb baca dan vote. Cliche lh kalau saya cakap tak sempat balas komen ke apa.. tapi sempat pulak baca. Saya bukan macam tu tapi tak tahu nak cakap apa.. hihi.
Maaf buat tertunggu.. tq2 sngat. Saya x nak describe pnjang sbb org spam vote. Srsly berblink2 mata aku tengok.. omgg!
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
"SAYA tahu kita bukan macam pasangan lain tapi takde istillah seorang tidur kat sofa dan seorang lagi kat katil tak it's so lame lah kalau nak buat", komennya tak suka.
"Ikut suka awak. Saya okey je"
"Kenapa sayang nampak lain ni?" tanya Amir kehairanan. Sebab sebelum ni Arfa yamg dia tahu jenis keras kepala dan kuat memberontak. Tapi yang di depannya ini hanya turut kata dan lembut je.
"Saya tak ada apa-apalah. Lagipun saya tak nak buat dosa free sebab lawan cakap awak. Saya isteri dan awak suami," balasnya lembut.
#####
"Awak tengok apa tu?" tanya Arfa terus melihat sama apa yang di lihatnya.
"Jaga mata eyh.. saya tahu awak suka", balas Arfa malas dan jelik dia rasakan. Tahulah lelaki.. coverlah sikit mata tu.
"Yeah we love it.. tak boleh halang mata ni terus tak tengok. Rezeki lagi-lagi benda halal",komennya sarkastik.
Arfa Eshal menjulingkan mata. Dia dah macam biasa bila Amir sendiri berperangai muka gatal. Dia cuma pakai short pant je pun bukan pakai seluar dalam.
######
"Makanlah!"
"Tak nak nak jugak sayang suap.. ",katanya mengada-ada.
"Tak nak makan sudah, ada saya kisah", balas Arfa tak endah. Makin naik lemak kalau dibiar selalu.
Amir dah buat muka tak boleh nak manja sikit. Kedekut!
######
"Boleh tak sayang jangan nak bangkitkan perbezaan abang dengan Hariz!", marahnya kesal. Dalam beberapa hari ni Arfa selalu kaitkan dirinya dengan Hariz. Siapa saja tak terasa.
"Maaf saya keliru", katanya perlahan.
"Keliru atau awak tak dapat terima keadaan?", soalnya sinis. Kalau suami sendiri pun nak berkira. Sentuh sikit mula nak mengelak.
YOU ARE READING
© Arfa Eshal
ChickLit[Status: Complete ] Arfa Eshal telah menjadi doktor pribadi psiaktri kepada Hariz Nasri. Pertemuan yang mereka lalui mengungkap kisah Hariz disebalik kemurungannya. Hanya Arfa menjadi orang kepercayaannya. Sheikh Meor Amir pula datang tanpa di undan...