ზეინისგან არც თუ ისე შორს ვიჯექი და ერთ ადგილს მივშტერებოდი. კრისტინაზე და ზეინზე ვფიქრობდი. ვერ გადამეწყვიტა დამესვა თუ არა მისთვის კითხვა, რომელიც ასე მიღრღნიდა სულს.
-ზეინ -მივმართე, მან კი ინტერესით სავსე მზერა მომაბყრო
-კრისტინას საიდან იცნობ?
-რატომ დაინტერესდი მისით? - წარბაწეულმა კითხვაზე კითხვით
მიპასუხა.
-ლამაზია -მხრები ავიჩეჩე -მოსწონხარ, სულ შენ გიყურებს. -ზეინს ჩაეღიმა,მეც ლაპარაკი განვაგრძე - დაგინახეთ რომ კოცნიდით ერთმანეთს და როგორ შეეხე საჯდომზე -სახეზე ალმური მომედო, მაგრამ არ შევეშვი, -რა ხდება თქვენს შორის? -საბოლოოდ ვკითხე, რაზეც ზეინს გაეცინა.
-შენ რა ეჭვიანობ? -სიცილით მკითხა
-არა,არა - ხელი ავიქნიე, - უბრალოდ მაინტერესებს.
-მაინც მგონია რომ ეჭვიანობ -სიცილით მითხრა და ხელით მისკენ ახლოს მიმწია.
-სულაც არა.
-ესეიგი არა ხო? -ჩაიხითხითა,თავი გავაქნიე და ენა გამოვუყავი, რაზეც გემრიელად გადაიხარხარა და ზემოდან გადამაჯდა. ხელები ჩემი გვერდებისკენ წამოიღო და ღუტუნი დამიწყო.
-ზეინ მეღუტუნება -სიცილით ვუთხარი და ვცდილობდი მისი დიდი ტორებისგან თავი დამეხსნა,მაგრამ სულ ტყუილად,ისიც ჩემთან ერთად იცინოდა. თავი უკან წავიღე და მიწაზე გადავწექი, ზეინი კი უფრო ქვემოთ ჩაჩოჩდა.
ეშმაკური მზერით შემომხედა და ქვედაბოლოს ბოლოები ნელ–ნელა ზემოთ ააცურა.
სახეზე ავწითლდი როდესაც ვიგრძენი რომ ბარძაყს მატერია აღარ მიფარავდა,ფეხზე ნაზად მეფერებოდა,კაბას ხელი მოვკიდე და ქვევით ჩავწიე,ზეინს გაეცინა,მაგრამ შემდეგ იგივე გააკეთა,კაბა ზემოთ ამომიწია,მისი უხეში, ათას ჩხუბში დასერილი თითები ფეხზე ბრთხილად მეფერებოდნენ, მისი ეს ქმედებები გონებას მირევდნენ და საოცარ შეგრძნებებს ტოვებდნენ .
–ზეინ–ამოვილუღლუღე, -აქ მარტონი არ ვართ - ზეინმაც მიმოიხედა და სახეზე კმაყოფილი ღიმილი აუთამაშდა.
-აქ მხოლოდ ჩვენ ვართ. მხოლოდ მე და შენ -ხაზგასმით თქვა,შემდეგ კი ისევ მომიახლოვდა, კაბა ისევ ამიწია, მაგრამ ახლა აღარ შევწინააღმდეგებივარ სახეზე წამოვწითლდი და თვალები დავხუჭე, როცა ზეინი საცვლებზე მომაშტერდა. ალმური მომედო,ბარძაყიდან ხელი ზემოთ ნელა ამოაცურა, სუნთქვა შემეკრა,გული კი გამალებით ამიჩქარდა. ზეინმა ხელი საცვლის ზოლზე გადამისვა. თვალები დავაჭყიტე და ამოვიკვნესე, თითქოს მოძალებული ემოციები გამოვუშვიო. ზეინს ჩაეცინა,მშვიდად მიყურებდა ტრუსზე,თვალები მისი შარვლისკენ გამექცა, სადაც ნათლად მოჩანდა ჯინსის მოტკეცილ შარვალში ამოზნექილობა. ძალიან შემრცხვა,როდესაც მივხვდი მიზეზს,მაგრამ ჩემი სახე მეტად გაწითლებას ვეღარ შეძლებდა.ზეინი ოდნავ დაიხარა და ტრუსის ზოლთან კოცნების დატოვება დაიწყო,ხმამაღლა ვსუნთქავდი,მისი ხელი ბარძაყზე მეფერებოდა,ტუჩები კი მუცლის ქვევით კანს მიკოცნიდა. ცოტაც და სიამოვნებისგან ალბათ გულიც წამივიდოდა.
-ზეინ -ღონე მიხდილმა ამოვილუღლუღე. ოდნავ ჩაჩოჩდა და ქვევით მაკოცა,ამოვიოხრე,თვალები სიამოვნებისგან მიმენაბა,როდესაც თავი ოდნავ მომაშორა ცივი ჰაერი მეცა და ფეხები მაშინვე შევატყუპე,ზეინს ჩემს რეაქციაზე უკმაყოფილო ოხვრა მოსწყდა, ფეხები დიდზე გამაშლევინა და ახლა საშოზე წრიულად გადამისვა თითი.
-ზეინ, - სიამოვნებისგან ისევ ამოვიკვნესე და ქვედატუჩზე ვიკბინე.
-აახხ – ჩემთან ერთად ამოიოხრა და მოქმედება ისევ გაიმეორა,ოფლისაგან ვიღვრებოდი,მისი შეხებები საოცარ გრძნობებს აღვიძებდა ჩემში.ეს უბრალოდ საოცრება იყო,ცოტახანში მისი ამონასუნთქი ვიგრძენი, შიდა ბარძაყის არეში და ხმამაღლა ამოვიოხრე. მუცლის ქვემოთ თითქოს რაღაც მწველი სითხე ჩამეღვარა რამაც მთელი ნერვული სისტემა დამიჭიმა და უფრო მეტი მომანდომა. ღმერთო ეს ბიჭი საღი აზროვნების უნარს მაკარგვინებს. ცოტახანში ზემოთ ამოიწია და უკვე მეორედ ჩემს ფეხებს შორის მოექცა,ამოვოხრე და ხელები წელზე მოვხვიე, მისი თითები ურცხვად ცდილობდნენ მაისურში შემოღწევას,რასაც დიდი დრო არ დასჭირვებია,მალევე მისი დიდი ტორები ჩემს მკერდზე ვიგრძენი,მინდოდა გამეპროტესტებინა,მაგრამ ლაპარაკის უნარი დავკარგე,თან მისი ბაგე,ჩემსაზე ჰქონდა მობჯეილი და გაგიჟებული მკოცნიდა. ავთრთოლდი, როდესაც ლიფი ჩამოსწია და მისი ხელის გულები შიშველ მკერდზე მომაჭირა, შემდეგ კი ჩემს ფეხებს შუა სხეულის მოძრაობა დაიწყო.
-ღმერთო – ნასიამოვნებმა ამოვილუღლუღე,თვალები დავხუჭე, ზეინმა ტუჩები მკერდზე ჩააცურა,ხელი გამოსწია და მაისური ჩამიწია. თვალები გაუნათდა,როდესაც ჩემი მკერდი პირველად დაინახა, თავი დახარა და ტუჩებით მეამბორა,შემდეგ კი ძუძუს თავზე ფრთხილად მიკბინა
-გთხოვ -ამოვიკვნესე და თვალები დავხუჭე,როდესაც საკოცნელად მოიწია, მისი ბაგე ჩემსას შეეხო. მალე მისი ენაც ვიგრძენი პირში, ტანში ისევ სიამოვნების ჟრუანტელმა დამიარა. შევკრთი და თვალები მაშინვე გავახდილე როდესაც საშოზე ხელი ძლიერად მომიჭია. ზეინმა კოცნა შეწყვიტა და თვლაებში ჩამაშტერდა, სახე დაემანჭა და დამფრთხალივით სასწრაფოდ მომშორდა. ვერ მივხვდი ეს რატომ გააკეთა, წარბები შევკარი და კაბა სასწრაფოდ დაბლა ჩამოვიწიე.
ფეხზე წამოდგა, მეც მას მივყევი, მრცხვენოდა მისთვის თვალებსი ჩახედვის ამიტომ მასთან მოშორების დავდექი.
–მოხდა რამე? –დარცხვენით ვიკითხე.
ზეინმა შემომხედა და თავი გაიქნია. –აღარასდროს აღარ შემომხედო დამბრთხალი, შეშინებული თვალებით –მითხრა და მომიახლოვდა. –გასაგებია? –თავი ამაწევინა და თვალები ჩამაშტერდა. უხმოდ თავი დავუქნიე და ხელები წელზე მჭირდროდ შემოვხვიე, თავი კი მის მკერდში ჩავდე.
–და კიდევ ერთი –დაიწყო ზეინმა –ნუ გრცხვენია იმის რასაც აკეთებ.
ჩამეღიმა და თავი დავიქნიე. ვერ ვიტყვი რომ სრულიად, მაგრამ ზეინის ნათქვამმა ნაწილობრივ მომიხსნა ჩემი სირცხვილის გრძნობა.
–გვიანია წავიდეთ, ხო?–მკითხა, როცა ხელები მოვაშორე.
–წავიდეთ –ვუთხხარი და გავუღიმე, რაზეც ზეინის ლოყაზე კოცნა დავიმსახურე.
–ძალიან მომწონს შენი ღიმილი –სახიდან თმა გადამიწია –ის ისეთი გულრწფელი და ბავშურია, ისეთივე გულრწფელი, როგორიც შენი თვალები.– ტუჩებიდან მზერა ჩემს თვალებზე გადაიტანა. ლოყაზე საჩვენებელი თითი ნაზად ჩამომისვა და ჩაფხუტი დამაფარა.