თავი 53

1K 64 0
                                    

  ოთახში ვიყავი და უიმედოდ ველოდებოდი, როდის შემოაღებდა ოთახის კარს ზეინი. ორი საათი გავიდა, მაგრამ არსად ჩანდა. თავს დამნაშავედ და ცოტა არ იყოს უხერხულად ვგრძნობდი, მის სახლში ვარ და მასთან ვიჩხუბე. ოთახში აქეთ-იქით დავდიოდი და ნერვულად ვიკვნეტდი ტუჩებს, ბოლოს კი გადავწყვიტე მასთან მივსულიყავი და ბოდიში მომეხადა. კარგი გამოვაღე და ზეინის ოთახისკენ წავედი. კარზე დავაკაკუნე, ის ალბათ გაბრაზებულია ისევ და არ მინდა უნებართვოდ შევიდე. დავიძაბე, როცა კარი არ გამიღო.
-ზეინ, ნუ მიბრაზდები, გთხოვ, კარი გააღე -მისთვის გასაგები ხმით ვთქვი და კიდევ ერთხელ დავაბრახუნე.
კარი ისევ არ გააღო. ამოვიოხრე და კარი მისი ნებართვის გარეშე შევაღე. ოთახში არ იყო. ალბათ მისაღებშია. კარი გამოვკეტე და კიბეებზე ჩავირბინე. ზეინი არც იქ არ იყო, სამზარეულოშიც შევიხედე, მაგრამ იქაც ვერ მოვკარი თვალი. სამზარეულოს ფანჯრიდან უკანა ეზოში გავიხედე, მაგრამ არც იქ იყო. *ჰმმ ალბათ ნაილის ოთახშია* გავიფიქრე და კიბეებზე ავირბინე და ნაილის ოთახის კარი შევხსენი. ნაილს
კარის გაღების ხმაც არ გაუგია იმდენად იყო რაღაც წიგნში ჩაფლული, ხელის შეშლა არ მინდოდა, ამიტომ კარი ჩუმად გამოვიხურე და ისევ მისაღებში ჩავედი. დივანზე ჩამოვჯექი და ტელევიორის ზემოთ ჩამოკიდებულ საათს უიმედოდ მივაშტერდი.
წამი წამს მისდევდა,საათის წიკწიკი კი უარესაც მიშლიდა ნერვებს. ფეხზე წამოვდექი და სახლში უაზროდ ბორიალი დავიწყე. ფანჯარაში გავიხედე, რომელიც ქუჩას გადაყურებდა, იმ იმედით რომ სახლისკენ მომავალ ზეინის დავინახავდი, მაგრამ წყლად ქცეული თვოლისა და რამდენიმე კაცის მეტი არაფერი მოჩანდა. ისევ დივანზე ჩამოვედ და ტელევიზორი ჩავრთე. ვხედავდი, როგორ ირეოდა სხვადასხვა ფერები ერთმანეთში,მაგრამ გადაცემისთვის ყურიც არ დამიგდია,ფიქრებით ისევ ზეინისკენ ვიყავი. ფიქრებიდან გამოვედი, როდესაც ნაბიჯების ხმა გავიგე. უკან გავიხედე და დავინახე როგორ ჩამოდიოდა ნაილი კიბეებზე, თან თვალებზე ხელს ისვამდა.
-ანაბელ,არ გშია? -მკითხა და კიბეების კიდესთან გაჩერდა.
საათს შევხედე, უკვე შვიდი ხდებოდა, მე კი დილის მერე არაფერი მქონდა ნაჭამი. ხმა არ მომიღია, უბრალოდ თანხმობის ნიშნად თავი დავუქნიე.
-მიდი ზეინს დაუძახე და ვჭამოთ.
-მე და ზეინმა ვიჩხუბეთ და დილის მერე სახლში არ მოსულა. -ნაილმა ჩაიცინა და თავი გაიქნია.
-კაი, კაი, წამოდი ვჭამოთ -მითხრა და თავით სამზარეულოსკენ მანიშნა.
თავს საშინლად ვგრძნობდი იმის გამო რომ ზეინი სახლში არ იყო, მე კი მის სახლში საჭმელს შევექცეოდი. შეიძლება სისუელელა ამაზე რომ ვდარდობ, მაგრამ ეს მართლაც ძალიან საშინელი გრძნობაა,ის სახლიდან ჩემთან ჩხუბის გამო წავიდა მე კი მის სახლში ვარ,ისე თითქოს არაფერი მომხდარა. მე ხომ წასასვლელი არსად მაქ სხვაგან.
ზეინი კიდევ დიდხანს არ გამოჩენილა. მე და ნაილი კი მისაღებში ვისხედით და ათას უაზრო თემებზე ვსაუბრობდით.
-წამოდი დავიძინოთ -ვუთხარი, როცა შევამჩნიე, რომ ძალაგამოცლილი თვალს ძლივს ახელდა. ნაილი მთქნარებას, რომ მორჩა თავი დამიქნია და ფეხზე წამოვდექით. სანამ თავის ოთახში შევიდოდა მითხრა, რომ არ მენერვიულა და ასევე ტკბილი ძილი მისურვა. მე ჩემ ოთახში შევედი, საღამური ჩავიცვი და ლოგინში შევწექი. თვალები დავხუჭე და ვეცადე დამეძინა, მაგრამ არაფერი გამომდიოდა. ყოველ ხუთ წუთში ერთხელ აქეთ-იქით ვტრიალებდი. მოსვენებას ვერ ვპოულობდი. საწოლის გერდზე მდგარი პატარა ნათურა ავანთე და საათს შევხედე. უკვე ორი სრულდებოდა. ამოვიოხრე და ფეხზე წამოვდექი. ჩემი ოთახიდან გავედი და ზეინის ოთახში შევიხედე, იქნებ უკვე მოსული ყოფილიყო და ეძინა, მაგრამ ოთახი ცარიელი იყო. ნერვიულობამ ამიტანა და ავცახცახდი, იქნებ რაიმე დამართა? მისაღებში ჩავედი და შვილის მომლოდინე მშობელი დედასავით, მისი დაცდა დავიწყე. როგორც ჩანს ჩამთვლიმოდა, რადგან კარის ხმაზე დაფეთებულმა გავახილე თვალები და სავარძლიდან წამოვხტი. კარებში მდგარი ზეინის დანახვაზე გულიდან რაღაც დიდი ტვირთი მომეხსნა. გამახარა მისმა სახსალამათმა ნახვამ.
ზეინმა ამომხედა და შეუმჩნევლად ჩაეღიმა. ვიფიქრე,რომ ისევ მიყვირებდა და გამიბრაზდებოდა, მაგრამ ამის მაგივრად ყელში ნაზად მაკოცა.
-ბელს-ამოილუღლუღა და კიდევ ერთხელ დამიტოვა სველი კოცნა ყელზე. ხმადაბლა ამოვიკვესე და ხელები კისერზე მოვხვიე, როგორც ჩანს ოდნავ ნასვამი იყო.
-აღარ მიბრაზდები? -ხმადაბლა ვკითხე. ზეინმა თავი ამოწია და თვალებში ჩამხედა.
-არ შემიძლია შენზე დიდხანს ვიყო გაბრაზებული. -ამოიოხრა. მისმა სიტყვებმა მაიძულეს რომ გამეღიმა.
-მე მელოდებოდი? -მითხრა და კურტკა გაიხადა. თანხმობის ნიშნად თავი დავუქნიე.
-ძალიან კარგი, რაღაც მოვიტანე -სწრაფად მაკოცა ტუჩებზე, კურტა საკიდზე ჩამოკიდა და ისევ მე მომიბრუნდა.
-და რა მოიტანე? -ცნობისმოყვარედ ვკითხე და თვალების ცეცება დავიწყე, როდესაც შავი შარვლის ჯიბიდან პატარა პაკეტი ამოიღო და ჰაერში დაატრიალა.
-აი ეს მოგიყვანს ხასიათზე და ყველა შენს სადადებელს დაგავიწყებს-გაიცინა და პაკეტი გახსნა, -ცოტახნით მაინც -დააყოლა და ჟურნალების მაგიდიდან გაზეთს პატარა ნაგლეჯი მოახია. პაკეტიდან თუთუნის მსგავსი მწვანე ბალახი გადმოყარა და ზედ დაყარა.
-ეს რა არის? -ვკითხე ზეინს და მის მოქმედებებს კარგად დავაკვირდი.
-მარიხუანა-მითხრა და თავისი საქმე გააგრძელა. შევცბი და უკან დავიხიე. არასოდეს გამისინჯავს ასეთი რაღაცეები და ცოტა არ იყოს მეშინია კიდეც. ნარკოტიკივით რომ იყოს და რომ შევეჩვიო?! ზეინმა დაინახა ჩემი შეცბუნებული სახე და მსუბუქად გაეცინა.
-საშიშია? -ვკითხე ხმა აკანკალებულმა.
-ანაბელ, მენდობი?
-კი. -თავი დავუქნიე. გამიღიმა და ჯიბიდან სიგარეტი ამოიღო. თუთუნი გადმოყარა და მწვანე ბალახს შეურია. შემდეგ კი თუთუნის ადგილას ესენი ჩაყარა, თავი მოუკრა და სიგარეტის თავზე ენა გადაატარა
-საშიში არაფერია,ჩვეულებრივ უნდა მოწიო,როგორც სიგარეტი,უბრალოდ ცოტა ღრმად უნდა შეისუნთქო ჰაერი,აი ასე.. -ზეინმა სიგარეტს წაუკიდა და ღრმა ნაპასი დაარტყა. -დამიჯერე გიშველის -მითხრა და სიგარეტი გამომიწოდა. -თავი დავუქნიე,გვერდით მივუჯექი და ხელიდან გამოვართვი. პირში ჩავიდე და როგორც მან მითხრა ისე გავაკეთე,ის კი გაფაციცებით მიყურებდა. სიგარეტისგან განსხვავებული გემო და სუნი ჰქონდა. სანამ მე ამას ვეწეოდი ზეინმა თავისთვის სხვა გაიკეთა და მე არც მქონდა დამთავრებული მოწევა, რომ მან უკვე ბიჩოკი საფერფლეში ჩაწვა. ცოტახანში მეც მას მივყევი და სიგარეტი საფერფლეში ჩავაქვრე.
-და ახლა? -ვკითხე ზეინს დამისკენ მივტრიალდი -რატომ არაფერს ვგრძნობ?
-დაელოდე -მითხრა და კიდევ ერთხელ მაკოცა.
თავი უკან გადავწიე და თვალები დავხუჭე. თავბრუს ხვევა ვიგრძენი, რაც დიდად არ მესიამოვნა, მაგრამ შემეგ ემოციების სულ სხვა ტალღამ დამარტყა მთელი ძალით. ამოვიოხრე და თვალები დავახამხამე, ზეინი დავინახე და დებილივით გავიღიმე. ვერც კი აღვწერ, როგორ მიყვარს. იმდენად რომ ყველაფერი მინდა მისთვის გავაკეთო. ზეინმაც გამიღიმა, რაზეც კიდე უფრო გავიბადრე. თავს მსოფლიოში ყველაზე ბედნიერ ადამიანად ვგრძნობდი ამ წამს. მე მასთან ვიყავი, არაფერი მაღელვებდა. ყველა გასაჭრი ტვინის უკანა კუნჭულში მქონდა მოსროლილი.
ფიქრებიდან გამოვფხიზლდი, როცა ლოყაზე კბილების მოჭერა ვიგრძენი.
-აუუუჰჰ- ტკივილისგან ამოვიკვნეზე და შემდეგ გადავიხარხარე. ვხარხარებდი ხმამაღლა და გაუჩერებლად, ჩემ შემხედვარე ზეინსაც ეცინებოდა.
-ძალიან მაგარია -ვუთხარი და კიდევ გადავიხარხარე. ვცდილობდი გავჩერებულიყავი, რომ ზეინის კოცნა შემძლებოდა, მაგრამ არ შემეძლო, ჩემს ქმედებებს ვერ ვაკონტროლებდი. თითქოს ჩემს სხეულს მე არ ვფლობდი, მე უბრალოდ ვუყურებდი და ვაკვირდებოდი მის ქმედებებს.
-მწყურია -წარმოვთქვი და სავარძლიდან წამოვდექი. წყურვილი სულ დამავიწყდა, როდესაც კიბეებზე მომავალი ნაილი დავინახე, ხალათში გამოწყობილი. თმები ერთიანად აბურდვოდა, თვალებს კი მთელი ძალით იფშვენტდა. ჩვენს წინ დადგა,როდესაც მისი გამომეტყვენება დავინახა, ისევ უაზროდ გადავიხარხარე.
-ღმერთო ნაილ,შენი სახე. -ძლივს ამოვილუღლუღე.
-ანაბელ რა გჭირს?-გაკვირვებულმა იკითხა და ორივეს დაგვაკვირდა,მე კი გაჩერება არ შემეძლო, უაზროდ ვიცინოდი. ნაილი უფრო ახლოს მოიწია ჩემთან და თვალებში ჩამაშტერდა.
-თვალები დასიებული და ჩაწითებული გაქვს-შევამჩნიე, როგორ დაიძაბა ნაილი, ჩემგან გაურკვეველი მიზეზის გამო, რაც სიტუაციას უფრო სასაცილოს ხდიდა ჩემთვის. -ზეინ რას შვები საერთოდ ხვდები?! -უკვე დაიყვირა -შენი თავი თუ არ გადარდებს ამ გოგოს რაღას ერჩი? სულ დაღუპავ მას. -იმის მაგივრად,რომ ნაილის გაბრაზებაზე ოდნავ მაინც გავჩერებულიყავი, ყველაფერი პირიქით მოხდა.
ზეინმა ჩაიცინა.
-კარგი რა ძმაო, დაწყნარდი, არაფერია. -ნაილს ზეინის პასუხზე სახე უფრო აერია.
-ნაილ ზეინს მარიხუანა აქ, არ გინდა შენც მოწიე -შევთავაზე გაბრწყინებულმა.
-ღმერთო ჩემო - ნაილმა ხელები ზემოთ ააბყრო. -ამაზე ხვალ დავილაპარაკებთ -თქვა ისევ გაბრაზებული ტონით და კიბეებზე ავიდა.
-რამ გააბრაზა? -ზეინთან მივედი და კალთაში ჩავუჯექი. მხრები აიჩეჩა და ფეხები თავის ფეხებზე გადამადებინა. ზეინს შევხედე და მისი სახის დანახვისას საშინლად მომინდა შევხებოდი, მინდოდა ხელი ზემოთ ამომეწია, მაგრამ უეცრად მის სასქესო ორგანოს ავატარე. ახლა ახლამა გრძნობებმა იფეთქეს ჩემში, მთელს სხეულში ჟრუანტელმა დამიარა და საგრძნობლად გამაჟრჟოლა. თითოეული თმა ყალყზე დამიდგა. ჩვენს შორის თითქოს რაღაც მუხტი წარმოიშვა. თვალი ზეინის ფეხებს შუა გამექცა, პირი გამიშრა და გული ორჯერ სწრაფად ამიძგერდა, როდესაც ის ამობურცულობა დავინახე, რომელსაც რამდენიმე წამის წინ შევეხე. მზერა მისი სასქესო ორგანოდან, რომელსაც შარვალი ფარავდა, ისევ თვალებზე გადავიტანე. გუგები გაფართოვებოდა და ახლა მისი თვალები იმაზე მეტად მუქი ჩანდა ვიდრე იყო. ხელი ლოყაზე ნაზად ჩამოვუსვი, გამეღიმა, როცა წვერის ჩხვლეტა ვიგრძენი.
-ძალიან ლამაზი თვალები გაქ- ვუთხარი და თვალებში დაჟინებით ჩავაშტერდი. ესეთი ლამაზი თვალები, აქამდე არასდროს მქონდა ნანახი.
ხელი თვალებზე მოვუსვი. ზეინმა ამოიოხრა, საჯდომზე ორივე ხელი მომხვია და მასთან კიდევ უფრო ახლოს მიმწია. ისევ ის შეგრძნება დამეუფლა, რომელიც რამდენიმე წუთის წინ, როდესაც ჩემს ფეხებს შუა მისი სასქესო ორგანო ვიგრძენი. თვალები დავხუჭე და ღრმად ამოვისუნთქე. ხელი მისი სახიდან, მის ტანზე ჩამოვასრიალე, როდესაც მუცელთან მივედი ცოტახანს შევყოვნდი, არ ვიცოდი გამეგრძელებინა თუ არა. ზეინს ავხედე, ძარღვები დაჭიმვოდა და ჩემს შემდგომ ნაბიჯს ელოდა. ხელი მუცლიდან ჩამოვაცურე და მის სასქესო ორგანოზე გავაჩერე. ზეინმა სიამოვნებისგან ამოიოხრა.
-ეს როგორი გრძნობაა? -დაინტერესებულმა მას ავხედე, ხელი ჯერ კიდევ მის ამობურცულობაზე მედო.
-აი ესეთი -მითხრა და ახლა მე დამადო ხელი. ღრმად ამოვუსუნთქე.
-ანუ ძალიან მ..მაგარი-ძლივს წარმოვთქვი.
-ხო ანაბელ- გაიცინა და ხელი უფრო ძლიერად მომადო. სუნთქვა გახშირებული მეც ზეინის მოძრაობას მივყევი და ხელი სასქესო ორგანოზე მოვუჭირე.
-ანაბელ, შეწყვიტე - ძლივს ამოიოხრა.
-რატომ თუ ეს კარგი გრძნობაა? -თვალებში ვუყურებდი, მაგრამ ხელს არ ვუშვებდი.
-ანაბელ, ახლა თუ არ გაჩერდები გეფიცები აქვე გაგჟიმავ -ენით ორივე ტუჩი დაისველა.
მის ამ ნათქვამზე გადავიხარხარე.
-კარგი -ვუთხარი ეშმაკურად და ხელი პენისზე რამდენჯერმე გადავატარე.
-ანაბელ, მე გაგაბრხილე.
-ხო, ვიცი -ღიმილით ვუთხარი და თვალი ჩავუკარი. ზეინი პირაღებული და თვალებგაფართებული მომჩერებოდა. თავი ვერ შევიკავე და მის ბაგეებს დავეწაფე, თან ასოზე ხელის დაწოლა გავზარდე, რაზეც კოცნის დროს ამოიოხრა. მისი ოხვრა გონებაში, როგორც ყველაზე ლამაზი მელოდია მსოფლიოში, ისე ჩამესმა. ვიგრძენი, როგორ გამაგრდა მისი ამობურცულობა და გამიკვირდა რამე ხომ არ დავუშავე, მაგრამ მისი რეაქცია სრულიად საპირისპიროს მპასუხობდა. ამიტომ მოტივირებული და აჟიტირებული იმით, რომ მას სიამოვნებას ვანიჭებდი, მოქმედებას არ ვწყვეტდი.
-წამოდი-მითხრა და ფეხზე წამოდა. ორივე ხელით ჩემს ფეხებს იჭერდა, რომ მისი ტანიდან არ ჩამოვსრიალებულიყავი. კიბეებზე ავიდა და ერთი ხელი გამიშვა, რომ კარის გაღების საშუალება ქონოდა. როგორც კი ოთახში შევედით და მან სინათლე აანთო, მაშინვე საწოლზე გადამაწვინა და ჩემს ზემოდან მოექცა.
ტუჩებში უხეშად მაკოცა, შემდეგ კი კისრიდან მკერდამდე ცაუყვა. ჩვენს შორის მყოფი მატერია ვერ აიტანა და თავზე გადამაძრო. ზევიდან წამომაჯდა და ისე მომაჩერდა,
-ანაბელ, - ამოიოხრა როდესაც წელს ზემოთ შიშველი დამინახა, -ძალიან ლამაზი მკერდი გაქ- გახელებული თვალებით მომაშტერდა, მე კი მის ამ კომპლიმეტზე სიცილი ამიტყდა, როგორც ჩანს ისევ მარიხუანის ზემოქმედების ქვეშ ვიყავი. ხელები მუცლიდან მკერდამდე ამოაცურა და ჩემი მკერდი ხელისგულებში მოიქცია. ამოვიოხრე, როცა ხელები ძლიერად მომიჭირა. მკერდიდან ერთი ხელი მომაშორა და ჩემი გამაგრებული ძუძუს თავი კბილებს შორის მოიქცია. მუცლის ქვემოთ რაღაც მწველი სითხე ჩამეღვარა და სიამოვნებისგან თავბურახვეულმა თვალები დავხუჭე. ზეინმა კბილები მომაშორა და მკერდს შორის კანზე კოცნით საცვლამდე ჩავიდა. ტრუსის ზემოდან თითი გადამატარა და ამოიგმინდა. გულმა უფრო ძლიერად დამიწყო ცემა,როდესაც ვხვდებოდი საითკენ მიდიოდა საქმე და ღრმად დავიწყე სუნთქვა. პირი გამიშრა და ხელის გულები საოცრად გამიოფლიანდა,როდესაც ზეინმა ტრუსიც გამხადა და ცივი თითები ვაგინაზე გადამატარა. ტანში ერთიანად დამბურძგლა და ხელზე ბეწვი ამეშალა.
- მმ.. რა სველი ხარ, - ამოიოხრა, შუა და საჩვენებელი თითებით საშოს ტუჩები აქეთ-იქით გამიწია, შემდეგ კი ცალი თითი ჩემში შემოყო, თითს წინ და უკან ამოძრავებდა რითიც შესანიშნავ შეგრძნებას მანიჭებდა. ცოტა ხანში მეორეც ნელა შემოაცურა, რაზეც უკმაყოფილოდ ამოვიოხრე.
-ბელ, - ზეინმა ჩემი სახელი წამოიკვნესა, - მგონი მზად ხარ, - დაიჩურჩლა და მომშორდა. მაიკა სასწრაფოდ გაიხა, შემდეგ კი მას შარვალი და საცვალიც მიჰყვა. თვალი მაშინვე მისი პენისისკენ გამექცა. ღმერთო ახლა უფრო დიდია, ვიდრე მაშინ პირველად რომ ვნახე. ზეინმა პრეზერვატივის პაჩკა კბილებით გახსნა და სასქესო ორგანოზე ჩამოიცვა. ის ისევ ჩემს ზემოდან მოექცა, თმა სახიდან გადამიწია და შუბლზე მაკოცა. მღელვარებამ იმატა და ხელები მხარზე დავალაგე. ფრთხილად ვეფერებოდი და კისერში ვკოცნიდი. ზეინი ცალი ხელით მატრასს დაეყრდნო, რომ მთელი მასით არ გავეჭყლიტე, მეორე ხელით კი თავისი ერექცია ჩემს საშოს მოაბჯინა.
ღმერთო, ამ უცხო შეგრძნებით უფრო ავჟიტირდი. ამას მე ვაკეთებ. ზეინთან! ადამიანთან, რომელიც მიყვარს.
-ააა, - სიმწრისგან დავიყვირე, როდესაც ზეინი ჩემში ნელა შემოსრიალდა. შემდეგ კი გაუცნობიერებლად ავხარხარდი. ტკივილი აუტანელი იყო, მაგრამ სიცილს მაინც ვერ ვწყვეტდი. ზეინი გაჩერდა და თვალებში ჩამაშტერდა.
-ყველაფერი კარგადაა?- დაძაბული ჩანდა.
-კი-თავი დავუქნიე და გავიღიმე, არ მინდოდა ზეინისთვის დამენახვებინა, რომ ტკივილს მაყენებდა.
-ანაბელ, ვიცი რომ ახლა გტკივა, მაგრამ დამიჯერე მალე გაგივლის-თვალებში მიყურებდა. თავი დავუქნიე და ტუჩებში ვაკოცე, რამაც ზეინს თავისი ქმედების გაგრძელების საშუალება მისცა. ზეინი ნელა შემოსრიალდა ჩემში, ახლა მას მთლიანად ვგრძნობდი ჩემში, ახლა თითქოს ჩვენ ერთი მთლიანობა ვიყავით და ამის გააზრება დიდი სიხარულს მანიჭებდა. ზეინის ბიძგები უკვე სასიამოვნო გახდა და ამით სიამოვნების მიღება გავიწყე.
-აჰჰჰჰ-ამოვიოხრე, როცა ზეინმა მოძრაობა გაახშირა და ბრჩხილები ძლიერად ჩავაჭირე ზურგზე.
-ანაბელ, - თავი მოწყვეტით ჩარგო ჩემს კისერში. შემდეგ ნელა გაიწია და ისევე შემოვიდა ჩემში.
თავი დახარა და შუბლი შუბლზე მომაბჯინა, შემდეგ კი ისევ განაგრძო მოძრაობა. ეს საუკეთესო რამ იყო, რაც ოდესმე გამომეცადა. ეს იყო რაღაც ენით აღუწერელი სიამოვნებიდან სიყვარულამდე.  

SECRET(დასრულებულია)Where stories live. Discover now