Urgent

1K 19 0
                                    

Uběhlo pár dnů a malý Lucince  teplota klesla. Dneska David nastupuje na urgentu. S Vali, Mery, Romanem si hned začali tykat. Jirka Davida zná už od malinka a tak byl rád, že je David tady. David se hned otrkal a věděl co a jak, ale pořád myslel na malou Lucinku. Za ty 2 měsíce se s ní hrozně zblížil a vytvořil si s ní pouto, který nemá jen tak někdo. David seděl s Vali a Mery na příjmu.
D: ,,Nezašli byste někam? Třeba do nonstopu? Teda jestli chcete a chůva by pohlídala Lucinku dýl."
M: ,,No já půjdu ráda."
V: ,,Já taky." usmála se Vali.
Davidovi přivezli případ, odešel na box a začal dělat vyšetření. Mezitím na příjmu si Vali povídala s Mery.
V: ,,Nezdá se ti, že tě balí?"
M: ,,Mě? To těžko." zasmála se Mery.
V: ,,Vždyť vidím, kouká furt jenom na tebe." usmála se Vali.
M: ,,Ale to se ti zdá."
V: ,,No nezdá. Tak o co?"
M: ,,O flašku vína." zasmála se Mery.
V: ,,Tak jo, beru."
David vylezl z boxu.
D: ,,Mery zařídíš mi sál?"
M: ,,Jo jasně." usmála se Mery.
Všichni tři měli po službě a vyrazili do nonstopu. Sedli si, povídali a Mery i Vali zjistili, že je David fajn.
Vali volala chůva, že je Růžence špatně. Všichni se zvedli a šli k Vali, aby si David vzal malou. David šel s malou domu a Mery taky mířila domu.
M: ,,Můžu jít s vámi?"
D: ,,No jasně." usmál se David.
Mery si s Davidem povídali až došli k Davidovu bytu. Vešli dovnitř.
D: ,,A nechceš jít dál?" zeptal se David
M: ,,A nebude to tvojí přítelkyni vadit?"
D: ,,Já nikoho nemám. Potom co se narodil malej, tak odešla za jiným a Lucinku mi nechala."
M: ,,Promiň, to jsem nevěděla."
D: ,,Nic se neděje. A pozor mám kocoura." usmál se David. ,,Ale mám problém."
M: ,,Já miluju kočky. No a jakej?"
D: ,,Já mám zítra službu, ale nemám kam dát malou."
M: ,,Tak jestli ti to nebude vadit, tak ti Lucinku pohlídám." usmála se Mery.
D: ,,To nemůžu po tobě chtít. To nejde."
M: ,Řekni mi jeden jedinej důvod proč by to nešlo."
D: ,,Máš svůj život, určitě na tebe čeká přítel a nemůžu ti dávat na krk malou."
M: ,,Ale prd. Za prvé já nemám přítele a za druhý malý děti mám ráda a ráda ti ji pohlídám. Aspoň si vyzkouším jaké to je mít mrňouska doma."
D: ,,Je promiň. Tak to je fajn." usmál  se David.
M: ,,Tak co? Chceš ji pohlídat?"
D: ,,Fakt ti to nebude vadit?"
M: ,,Nebude."
D: ,,Tak jo, děkuju. Jsi moc hodná."
M: ,,A mám si pro ni přijít ráno nebo mi ho přineseš domu."
D: ,,Počkej já myslel, že budeš s ní tady."
M: ,,No jestli ti to nebude vadit, tak proč ne. Ale řekni mi kde co máš pro malou."
David ji zavedl do ložnice,kde malá Lucinka spala a ukázal, kde má pleny, věci, různý mastičky a všechno potřepný co je pro malou důležitý.

SupertátaKde žijí příběhy. Začni objevovat