SZ: ,,Dcera pana Davida Hofbauera a Niny Mrázové zůstavá u pana Hofbauera a paní Hofbauerové."
David s Mery se objali.
SZ: ,,A zde přítomná Nina Mrázová je obžalovaná za ublížení nazdraví a vydírání."
David s Mery vyšli od soudu spokojení a šťastní.
D: ,,Děkujeme." usmál se na advokáta.
A: ,,Není vůnec za co, hlavní je, že vám dcerka zůstane v péči. Mějte se nashledanou."
M: ,,Děkujeme a nashledanou." řekla Mery a potřásla si s ním ruku. David s ním taky.
Dary šli ruku v ruce k Vali pro malou a potom domu.
Mery si sedla s Davidem a Lucinkou k televizi.
David Mery objal a přitáhl si jí k sobě.
D: ,,Teď jsem vážně šťastnej. Teď jsme oficiálně rodina." usmál se David.
M: ,,Já jsem šťastná už od začátku co jsem s tebou."
D: ,,To já přece taky, myslel jsem si, že to už víc nejde, ale jo jde." usmál se David a dal Mery pusu. Lucinka ležela na Davidovi a začala něco žvatlat.
D: ,,Copak si to povídáš?" pošimral David Lucinku. Ta se zasmála.
M: ,,Jezisinky jak se směje."
D: ,,To jo." usmál se David.
M: ,,Co budem dělat?"
D: ,,Já nevím."
M: ,,Já taky ne."
D: ,,Tak se budeme jenom válet." zasmála se David.
M: ,,Ale notak jo."
David dal Lucinku na pohovkupohovku, která se okamžitě začala plazit pryč.
D: ,,Už zase zdrhá. Za chvilku jí nedoženem."
M: ,,To teda jo. Jsem ráda, že máme alespoň jí. Je to zlatíčko."
D: ,,Jak máme aspoň jí?"
M: ,,Vždyť víš." sklopila Mery hlavu.
David ji Mery nadzvedl.
D: ,,Meryyy.. Když to šlo jednou, půjde to i po druhý, budeme to zkoušet dokud to nevyjde." řekl David, přitáhl si Mery a objal ji.
M: ,,Když já nevím. Co když ne?"
D: ,,Vyjde nám to. Musíš věřit."
M: ,,Když já se bojím."
D: ,,Čeho?"
M: ,,Že ho nedonosím nebo, že se něco stane."
D: ,,Ale. Co by se mělo stát? Jsem tu s tebou a vždycky budu." usmál se David.
Mery se pousmála.
D: ,,No vidíš, takhle ti to sluší mnohem víc, když se usmíváš." usmál se David.
Mery se k němu přitulila. ,,Jsi skvělej víš to?"
D: ,,Vždyť si taky." usmál se David.
Byl večer a všichni leželi na gauči v obýváku. Včetně malý Lucinky, která se snažila vyšplhat na Davida. Když j> to nešlo, tak do něj začala boxovat.
D: ,,Co je boxer?"
Mery tomu přihlížela.
M: ,,Mám pocit, že se na tebe snažila vyšplhat."
David malou chytl a dal si jí na hruď. Malá mu tam vydržela asi dvě minuty a potom zase začala líst.
D: ,,Kam zase lezeš prcku? Kam může, tam vleze. Zvědavá jak ty."
M: ,,Heeej." plácla ho Mery přes ruku.
David se usmál, dal malou do postýlky a šel zpátky za Mery. Lehl si a naklonil se nad ní.