Mery se ráno probudila jako první. Šla do koupelny aby se opláchla a vrátila se k Davidovi do postele, ten už byl vzhůru a seděl na posteli.
D: ,,Dobré ráno." usmál se David.
M: ,,Tobě taky." usmála se i Mery a sedla si k Davidovi. David dal Mery pusu. Mery jemu taky a sedla si na Davida. Chvilku se líbali, David si Mery hodil pod sebe. Začal jí líbat na krk, svlíknul Mery tričko. Líbal jí na prsa. Sobě si slíknul kraťasy, na nic nečekal a jemně do Mery vnikl. Ta vzdychla a prohnula se v zádech.
M: ,,Přisej prosím." vzdychla Mery.
D: ,,Ale potichu."
Mery kývla a David začal přidávat na tempu a při tom se líbali. Slyšeli jak se otevřeli dveře od pokoje. David na chvilku přestal a poslouchal jestli tam nejdou.
L: ,,Hlavně potichu mamka s taťkou ještě spí." řekla polohlasem Lucka Maxovi. Jen co to dořekla začal malej pištět. ,,Potichoučku Daníku." usmála se Lucka a dala mu do pusinky dudlík a do ručičky muchláčka. Všichni tři se vydali dolu do kuchyně. David se otočil zpátky a začal znovu přirážet.
Mezitim dole Lucka chystala snídani pro sebe, pro Maxe i pro Danečka.
Ma: ,,Slyšíš to?"
L: ,,Co?"
Ma: ,,Jako kdyby vrzala postel."
L: ,,Ne já nic neslyšim. To bude asi jak mamka s taťkou otáčí, tak to občas vrzne. Ty postele už jsou starý."
Ma: ,,Jo asi jo."
Lucka moc dobře věděla co dělaj.
Ma: ,,Nechceš pomoct? Já to namažu."
L: ,,A zvládneš to?"
Ma: ,,Jo."
L: ,,Tak na." podala mu nůž a šla nakrmit Danečka. Lucka před něj dala mističku i s přesnídávkou. A co malýho nenapadlo, samozřejmě do toho hrábnul ručičkou.
L: ,,Ale notak Danoušku."
Malej se tomu smál.
L: ,,No to je hrozná švanda prcku." Maxíku podáš mi vlhčený ubrousky?"
Ma: ,,Jo. Na." podal jí je.
L: ,,Děkuju." usmála se Lucka. Utřela Danečka a šla ho převlíknout a přebalit. Za chvilku se vrátila a Max už snídal.
L: ,,No ty si šikivnej." pohladila ho po hlavě.
Mery za chvilku byla a David taky.
D: ,,Joo takovýhle rána se mi líbí." usmál se David a dal Mery pusu.
M: ,,To mě taky." usmála se i Mery. Chvilku ještě leželi, ale potom se zvedli a šli dolu.
D: ,,Čau skřítci."
L: ,,Čau, ha ha ha, zase vtipnej co?"
M: ,,Ahoj."
Ma: ,,Ahoj."
David šel k Danečkovi a ten jakmile ho uviděl, tak se po něm natahoval.
D: ,,A co ty hovňousku?" polochtal ho na nožičce. Malej se uculil.
M: ,,Snídali jste?"
L: ,,Jo jo. Akorát jsem tě nechtěla budit, tak jsem mu dala přesnídávku."
M: ,,To jsi hodná." usmála se Mery na Lucku.
L: ,,Je i převlečenej a přebalenej, protože jsem ho chtěla nakrmit, jenže mi ten lump do toho hrábnul a zapatlal se."