Co ten test?

497 12 0
                                    

Mery se přitulila k Davidovi. Za chvilku usnula znovu. David jí požil na gauč a přikril dekou. Šel do pokojíku pro Lucinku a vzal si jí do kuchyně. Našel vývar z pytlíku.
D: ,,No snad tak blbej nejsem ne?" řekl si pro sebe. ,,Co Lucí? Je taťka blbej?" ušklíbl se na Lucinku. Ta se roztomile uculila. ,,No já vim, že ty si myslíš něco o prdeli, ale tak co?" Posadil Lucinku do židličky a "uvařil" polívku. Když jí měl, tak nabral trošku do misky a odnesl to Mery. Lucinku položil na dečku a pomalinku vzbudil Mery.
D: ,,Mery." zašeptal a pohladil jí po tváři. Mery se pomalu probouzela. ,,Uvařil jsem polívku."
Mery se na něho nevěřícně podívala.
D: ,,No neboj se, to bych si netroufl. Je z pyíku, ale tak snad ti uleví." usmál se. Mery se taky usmála a sedla si. David jí tk podal. Mery to měla za chvilku v sobě.
D: ,,Napadla mě jedna věc, proč ti je špatně."
M: ,,Že jsem těhotná? Jo taky mi to problesklo hlavou."
D: ,,No."
M: ,,Vůbec bych se tomu nedivila." pousmála se Mery.
A lehla si do Davidovo klína. Ten ji hladil ve vlasech a po chvilce Mery znovu spala. Takhle to šlo asi dva nebo 3 dny.
Mery vylezla ráno z ložnice.
D: ,,Jak ti je?"
M: ,,Už dobře, ale i tak si zkusím ten test udělat."
D: ,,Ty ho máš tady doma?"
M: ,,Jeden. Jdu na to hned."
D: ,,Dobře." usmál se David.
Mery vyšla asi za 5 minut.
M: ,,Musim čekat půl hodiny."
D: ,,Tak to bude nekonečný."
M: ,,To teda."
David se s Mery nasnídali a došli proucinku, kterou nakrmili, přebalili a převlíkli. David s ní dělal různý ptákoviny. Malý se to neskutečně líbilo a smála se tomu. Mery taky. Hofík si hrál s hračkama po prvním Hofíkovi. David mu chtěl hračku sebrat a Hofík začal vrčet.
D: ,,Vypni ten motor a rychle."
Mery se začala smát.
D: ,,Co je?"
M: ,,Nic." smála se Mery.
Hofík se furt s Davidem tahal o hračku. Lucinka ležela na pohovce a opět si cpala nožičky do pusy.
David jí je vyndal.
D: ,,Hele ty špunte. Nohy se nekoušou od toho je dudlík." usmál se na malou vrazil jí dudlík do pusy.
M: ,,No ty si teda jemnej." 😂
D: ,,Aspoň si to bude pamatovat."
Mery se začala smát nanovo.
M: ,,Hmm. To vidim" smála se Mery a ukázala na Lucinku, která měla opět nožičky v puse.
David jí je znova vyndal.
D: ,,Neser prcku." ušklíbl se na Lucinku, vzal dudlík, dal jí ho znovado pusy a malá se začala smát taky.
Mery Davida plácla přes rameno.
M: ,,Davide!" koukla se na něho přísně.
D: ,,No co? A co ten test?"
M: ,,Ajo. Jdu tam." řekla Mery a zvedla se.

SupertátaKde žijí příběhy. Začni objevovat