Dračice

569 13 0
                                    

David dal Lucinku do postýlky a šel zpátky za Mery do kuchyně, kde dělala salát. Objal jí zezadu a přitiskl si jí k sobě co nejvíc to šlo.
M: ,,Nech si to na večer." usmála se a dělala hrozně nedostupnou.
D: ,,Meryy." pousmál se a šáhl jí pod tričko. Mery mu ji chytla a prudce se k němu otočila. Mery se nadechla, že ho zastaví, ale než se nadála, tak jí líbal.
M: ,,Nechceš si to nechat do postele?"
D: ,,Už jsem odolával dost, víš jaký utrpení to pro mě bylo, když jsem nemohl."
M: ,,No ty jsi takovej chudáček." usmála se Mery.
D: ,,No to jo, jsem a taky jsem brutálně nadrženej." pousmál se šibalsky David. Vysadil Mery na linku a sundal jí tričko i podprsenku.
M: ,,Tady?"
D: ,,Joo. Tady jsme to ještě nedělali. A jsem fakt nehorázně nadrženej, že mi to je jedno." řekl David a začal Mery líbat. Mery jeho taky a mezitím mu zašla rukou za boxerky a dělala mu dobře. David byl už dost vzrušený, stáhl Mery kalhotky a trošku tvrdě do Mery vnikl. Mery vzdychla a David začal tvrdě přirážet.
M: ,,Ještě p..přidej..pr..prosím." řekla Mery mezi vzdechy. David se jen usmál a začal přirážet víc. Mery se blížila k vrcholu, David to věděl a začal ji rukou dráždit.
M: ,,An..anooo." vzdychla Mery, když byla na vrcholu. David ji líbal na prsou a přirážel do Mery tvrdě.
D: ,,U...ohhh...už." zavzdychal David a udělal se do Mery.
M: ,,Jsi úžasnej, víš to?" usmála se Mery.
D: ,, A ty jsi dokonalá." usmál se David. ,,Tohle mi taky chybělo."
M: ,,Co máš konkrétně na mysli?"
D: ,,No konkrétně mám na mysli sex, ale na prvním místě jsi ty a Lucinka."
M: ,,To jsem ráda." usmál se Mery a kousla se do rtu.
D: ,,Ohhh Mery neprovokuj."
M: ,,Co? Já tě neprovokuju."
D: ,,Provokuješ. Kdybych měl sílu, tak tě teď a tady  bych tě vohnul znova."
M: ,,Tak si jí šetři do postele ty draku." usmála se Mery.
D: ,, Kde se ta nadrženost v tobě vzala? Předtím by jsi mi vynadala, že jsme si to rozdali na lince a teď? Taková dračice. Já tě prostě nepoznávám." usmál se.
M: ,,Sama nevím, ale chybělo mi to a hlavně ty a to tvoje boží tělo."
D: ,,To mi povídej. Ale jsem rád, že se ti to tolik líbilo."
M: ,, Ha, slabí slovo. Bylo to dokonalý." usmála se. ,,A mohl by jsi mi podat to tričko a podpsenku." zasmála se Mery.
David jí to podal a sám se oblíknul. Malá Lucinka začala řvát.
D: ,,Aa křikloun se nám vzbudil. Já tam jdu."
M: ,,Dobře." usmála se Mery.

SupertátaKde žijí příběhy. Začni objevovat