Malý spal celou noc a vzbudil se až v 7. Mery ho "vyprostila" z Davidovo objetí a vzala si ho do kuchyně. Nakojila ho, přebalila a dala ho do postýlky do obýváku. Udělala si snídani a sedla si k malýmu do obýváku. Za chvilku vyšla i Lucinka z pokojíku.
L: ,,Ahoj mamí."
M: ,,Pucíčku ahoj. Jak to, že nespíš?"
L: ,,Bolí mě bříško."
Mery na ní šáhla.
M: ,,Vždyť ty hoříš. Tak si lehni, já ti uvařim čajík ju?" Lucinka kejvla a lehla si na gauč. Za chvilku usnula. Za hodinu vylezl z ložnice i David.
D: ,,Ahoj." usmál se a dal Mery pusu.
M: ,,Ahoj."
D: ,,Copak toto je?" ukázal na Lucinku.
M: ,,Přišla, že jí bolí bříško a celá hořela.
D: ,,Tak jí odnesu do postele." řekl David a odnesl jí tam. Vrátil se zpátky za Mery.
D: ,,Co Maxík?"
M: ,,Spí. Přes noc spal."
D: ,, Aspoň,že tak." usmál se David. ,,Jak já se těšim až spolu budeme boxovat."
M: ,,Davide!" koukla se na něho přísně.
D: ,,Hlavně se zase nerozčiluj ať mrňous nemá zkyslí mlíko."
Mery vzala polštář a hodila to po Davidovi.
M: ,,Ještě chvilku. Neser." koukla se s úsměvem, ale přísným výrazem Mery.
D: ,,No Mery. Teda ty se nezdáš." usmál se David.
M: ,,No ale mám pocit, že ty mě občas jo."
David k ní přišel a chytl jí za zadek.
D: ,,Nech si toho jo?"
M: ,,Nebo co?"
D: ,,Nebo nic, to uvidíš až za měsíc."
M: ,,No tak to se velice těším." usmála se šibalsky Mery.
D: ,,Aaaaa Mery, prosím neprovokuj. Ani nevíš jak rád bych po tobě hned skočil, ale nemůžu, tak mě prosím netrap."
M: ,,Mě to ale baví."
D: ,,Mery!"
Mery se usmála a dala Davidovi pusu.
Maxík se za chvilku probudil a začal malinko kníkat. David k němu přišel a vzal si ho. Maxík se na něho furt díval.
Mery se vrátila z koupelny. Viděla jak se Maxík dívá na Davida.
M: ,,Koukám, že je z tebe celej paf."
D: ,,To jo. Viď prcku?" udělal na malýho ksichtík a malej se usmál. ,,Má krásnej úsměv po tobě." usmál se David na Mery.
M: ,,Ale jinak je komplet ty, neboj." usmála se Mery. ,,Jdu se kouknout na Lucinku." Mery přišla a Lucinka spala, ale celá hořela. Mery se vrátila zpátky.
D: ,,Tak co?"
M: ,,Vůbec se mi to nelíbí. Ta horečka se furt zvyšuje."
D: ,,Až se vzbudí, tak s ní zajedu za Vali."
M: ,,No tak jo." usmála se Mery.