Facka

525 13 0
                                    

Je druhý den ráno a David sedí ve svojí cele. Najedno se ozvou klíče.
B(Bachař): ,,Hofbauer pošta."
David jakmile zaregistroval slovo pošta okamžitě vylítl z postele a šel si pro dopis. Rychle ho otevřel a četl si ho.
D: ,,ANO!" rozbrečel se David. ,,Konečně se nám to podařilo."
Jeho spoluvězeň jménem Petr se na něho podíval.
P: ,,Co se tak raduješ?"
D: ,,Mojí manželce Mery se podařilo osvojit si teď už naší dceru Lucinku."
P: ,,To máš štěstí." usmál se Petr. ,,A kolik je tomu tvýmu prckovi?"
D: ,,4 měsíce."
P: ,,Tak to jo." usmál se Petr.
David si vzal do ruky tužku a papír a napsal Mery dopis, kde jí napsal jak moc mu chybí i Lucinka, jak je rád, že se to podařilo, že mu obě chybí a že je miluje.
Mery poslední dobou byl blivno a tak zůstávala doma. Když jednou šla s Lucinkou do krámu,tak si řekla, že si zkusí koupit těhotenský test. I když je tady malá šslance, ale zkusit to musí. Přišla domu a hned di ho udělala. Mezitím nakrmila malou a dala jí do postýlky. Chvilku čekala asi po půl hodině šla do koupelny.
M: ,,To neni možný." řekla, když se  koukla na test. Test vyšel pozitivně. Na jednu stranu byla šťastná, ale na druhou se hrozně bála. Chtěla to napsat Davidovi do dopisu, ale rozmyslela si to a řekne mu to přímo do očí.
Dny ubýhaly a Mery se rozhodla, že si půjde zaběhat i s Lucinkou v kočárku. Musela si to srovnat v hlavě. Běžela do lesa a vrace se zpátky, když v tom narazila na Ninu . Dělala, že ji nevidí, ale ona si jí všimla.
N: ,,Nikdy nedostanete Lucinku do péče." usmála se.
M: ,,To se pletete, Lucinku se mi podařilo osvojit. Nikdy ji neduvidíte. Vaše dcera to už není. Jen Davidovo a teď už i moje."
Nina dala Mery facku.
M: ,,Co si to dovolujete?!" křikla na ní Mery.
N: ,,Ukradla si mi dceru i Davida ty mrcho!" zařvala Nina a vší silou jí kopla do břicha. Mery se sesunula okamžitě v bolestech k zemi. Nina rychle utíkala pryč. Naštěstí šli okolo nějací lidé a zavolali Mery záchranku.
Přijel Petr se Šimonem.
P: ,,To je Mery a malá Lucinka." řekl Petr Šimonovi, když běželi k Mery.
Přiběhli k ní.
Š: ,,Mery co se stalo?"
M: ,,Vracela....jsem se s malou......z procházky...a Davidova bývalka.... mě kopla do břicha. Hrozně mě to bolí....bojím se, že jde.... o potrat." řekla Mery skoro z posledních sil.

SupertátaKde žijí příběhy. Začni objevovat