Mery přinesla meloun ven na stůl.
M: ,,Lucí chceš meloun?"
L: ,,Joo." zakřičela Lucinka a běžela si pro něj. David si vzal do náručí malýho a šel s ním si taky pro meloun. David jakmile si ho vzal, tak se po tom malej hned začal natahovat.
D: ,,Ne ne prcku." Malej začal kňourat. ,,Ani to nezkoušej frajere." Maxík jako kdyby věděl, že je něco špatně a přestal. Mery mu dala přesnídávku. Malej to měl v sobě coby dup.
Byl večer, Maxík s Lucinkou už spali a David s Mery leželi v posteli. David se přitulil k Mery.
M: ,,Copak?" usmála se na něho.
D: ,,Nic." usmál se David.
M: ,,Ha ha ha. To tvoje nic skončí vždycky sexem.
D: ,,Kecko." usmál se David a začal jí líbat. Mery se usmála a začala Davida líbat taky. Chvilku se líbali. David sundal Mery košilku. Začal jí líbat od krku, přes prsa, břicho až dolu ke stehnům. Mery začala nahlas dýchat. David ji začal dráždit rukou a Mery slastně vzdychala. David ji znovu začal líbat a Mery jeho. Mery za chvilku byla na vrchlu. David si sundal boxerky a jemně do Mery vnikl. Začal přirážet a Mery začala vzdychat. Za chvilku oba byli na vrvholu.
M: ,,Anoo." vzdychla Mery.
D: ,,To bylo úžasný." usmál se na Mery.
M: ,,To bylo." usmála se i Mery a pohladila ho po strništi. Mery si lehla na Davidovo hrudník a dala si přes něj nohu. David ji chytl za zadek a objal jí. Usmáli se na a usnuli. Takhle spali až do rána než je vzbudila Lucinka.
L: ,,Mamí, tatí." otevřela dveře a skočila k nim na postel a začala skákat.
D: ,,Lucí." řekl rozespale David.
M: ,,Pucíčku neskákej." řekla taky Mery rozespale. Lucinka přestala skákat.
L: ,,Ale Maxík má asi hlad. Furt si cpe nožičky do pusy."
D: ,,Já jdu zjistit situaci." usmál se David, dal Mery pusu a šel pro Maxíka. Když došel k postýlce, tak tam malej už seděl a koukal kdo přijde. Když viděl, že ke to David tak začal natahovat ruce.
Ma: ,,Tata."
D: ,,Maxíku ty mluvíš!" usmál se David a hned si ho vzal.
Přiřítil se za Mery do ložnice.
D: ,,Mery, Maxík mluví."
M: ,,Co?"
D: ,,Maxíčku řekni táta."
Maxík se na něho podíval.
D: ,,Řekni táta."
Ma: ,,Tata."
Mery se usmála.
M: ,,Ty si šikulka Maxíčku." usmála se Mery.
Maxík, když jí viděl, tak se k ní natahoval.
Ma: ,,Mama."
M: ,,Pojď jsem prcku." usmála se Mery a vzala si ho.