Promiň mi to všechno

477 15 0
                                    

Mery s Romanem vyběhli z urgentu na JIP. Když tam vběhli, tak byl David při vědomí a seděl na posteli. Roman ho vyšetřil a šel pryč, aby mohli být sami. Mery se rozbrečela štěstím, že David žije.
M: ,,Davide!" přiběhla k němu a objala ho.
D: ,,Mery." objal jí i David.
M: ,,Davide promiň mi to, prosím. Kdybych věděla, že stane tohle, tak bych ti to neřekla a nenaštvala se na tebe. Odpustíš mi to?" brečela Mery.
D: ,,Mery, ale já ti nemám co odpouštět. Měla si na to právo. Byl jsem hroznej kretén. Neměl jsem ti to říkat a už vůbec ne na to myslet. Nevim proč mě to vůbec napadlo. Vždyť já vim, že je pro tebe Lucinka jako dcera. Promineš mi to?"
Mery nic neřekla a objala ho. Davi ji silně objal taky.
D: ,,Miluju tě a promiň mi to."
M: ,,Já ti odpustila dávno, ale musela jsem tě vytrestat. Rozhodně mě nenapadlo, že se stane tohle."
D: ,,Mery nebreč, žiju ne?" zasmál se David a dal Mery pusu.
Dneska Davida propouštějí. Mery si vzala volno a přišla i s Maxíkem a Lucinkou.
L: ,,Tatí." rozeběhla se k němu. David si jí vzal do náruče.
D: ,,Pucíčku." usmál se a objal jí. David Lucinku pustil a přišel ke kočárku, dal Mery pusu a naklonil se ke kočárku. Pohladil Maxíka po tvářičce.
D: ,,No ahoj chlape. Ty si vyrostl." pohladil ho po bříšku a usmál se na něho. Malej se usmál na něj.
Vyrazili domu. David si vzal malýho a šel si s ním sednout na pohovku, Lucinka si šla hrát do pokojíku. Mery si sedla k Davidovi. David jí objal jednou rukou a jednou rukou držel Maxíka. Ten mu spokojeně spinkal na hrudi.
D: ,,Promiň mi to všechno." řekl David a dal Mery pusu.
M: ,,Já nemám co. Ty to promiň mě."
D: ,,Měla si na to právo. Odpuštěno?"
M: ,,Odpuštěno." usmála se Mery.
David si lehl k Mery do klína a malýho si položil na sebe. Mery ho drbala ve vlasech a koukali se na televizi. David za chvilku usnul.
Lucinka vyšla z pokojíku.
L: ,,Mamí já mám hlad."
M: ,,Počkej Lucí. Daví." pohladila ho po strništi.
D: ,,Mmm." zabručel David.
M: ,,Nadzvedni se. Já jdu udělat něco k jídlu."
David se zvednul a sedl si. Koukal se na telku a Mery byla s Lucinkou v kuchyni. Za chvilku tam byl i David s Maxíkem.
D: ,,Co to je?"
M: ,,Palačinky."
D: ,,Hmmm. To hezky voní." usmál se David.

SupertátaKde žijí příběhy. Začni objevovat