Přesuneme se o pár měsíců dopředu. Malýmu Danečkovi je 11 měsíců, obstojně leze, stoupá si a říká už nějaká ta slovíčka jako třeba ahoj, máma, táta a pár dalších. Maxovi je 12 a Lucce 18, která za 2 měsíce maturuje.
David s Mery a Danečkem jsou doma. David má dneska volno, takže nikam nemusí. Max s Luckou jsou ve škole. Mery najednou zazvonil telefon.
M: ,,Hofbauerová prosim?"
Uč: ,Dobrý den pani Hofbauerová, mohla by jste se okamžitě dostavit do ředitelny?"
M: ,,Co se stalo?"
Uč: ,,Váš syn si psal se spolužáky dopis ve kterém se vulgárně vyjadřoval vůči učitelce."
M: ,,Dobře, za chvilku jsem tam."
Mery položila naštvaně telefon.
D: ,,Co se stalo Mery?"
M: ,,Max si psal dopis s kamarádama a sprostě nadával učitelce. Já ho přetrhnu jak hada! To neni den aby se nemuselo něco stát a já nemusela do školy!" řekla naštvaně Mery.
D: ,,Mám jít s tebou?"
M: ,,Jak chceš."
D: ,,Půjdeme s tebou i s Danečkem. Třeba si uvědomí co udělal, když tam půjdu s tebou."
M: ,,Tak jo." usmála se Mery. David rychle oblíkl Danečka a vydali se ruku v ruce do školy. Oba zaklepali a vešli do ředitelny.
M: ,,Hofbauerová, dobrý den."
D: ,,Hofbauer. Dobrý."
Ř: ,,Dobrý den. Posaďte se.
D: ,,Tak co zas vyvedl?!"
Ř: ,,Psal si se spolužáky dopis a vulgárně se vyjadřoval o jedné z učitelek."
David se koukl na Maxe, kterej si hrál na telefonu. Vytrhnul mu ho z ruky a schoval si ho do kapsy. Nějak to pořešili s tím, že má navrhnutou ředitelskou důtku. Měli po vyučování, takže když vyšli z ředitelny.
D: ,,Tak takhle teda ne! Budeš se chovat normálně! Žádnej telefon, žádnej playstation, žádnej noťas a žádný ven! Budeš se učit dokut to nebudeš umět bez chyby a budeš mamce pomáhat! Je ti to jasný?!" zvýšil David hlas.
Max nic neřekl.
D: ,,Já se tě ptám jestli ti to je jasný?!"
Ma: ,,Jo!" odsekl Max a strčil do Davida.
David mu dal mírnou facku.
D: ,,Ještě jednou! Neser mě!"
Ma: ,,Jau!" začal popotahovat Max.
D: ,,Neřvi!"
Došli domu, Max zalezl do pokoje. David za chvilku přišel a vzal mu noťas a PS4.
D: ,,Koukej se učit!"
Ma: ,,Nech mě bejt!" zařval Max na Davida. Ten k němu přišel a natáhl se. Max se skrčil.
D: ,,Přestaň bejt drzej a padej se učit ti říkám nebo přitvrdíme!" řekl David a zavřel mu dveře.
David si šel sednout na pohovku kde si hrál Daneček s hračkama. Daneček nějak vytušil, že je David naštvanej.