Chápu tě

429 10 2
                                    

M: ,,Daví vstávej." zatřese s ním Mery.
D: ,,MMery?" koukne se nechápavě.
M: ,,Koukáš se jak kdyby si viděl ducha." zasmála se Mery.
D: ,,Tty žiješ?"
M: ,,Neměla bych?"
D: ,,To je určitě jenom sen."
M: ,,Jsi v pohodě?"
D: ,,To je jenom sen."
M: ,,Co ti je?" zasmála se Mery.
D: ,,Já měl jsem sen, že jsme byli tady na wellnesu. Tebe začalo bolet hrozně břicho. Jeli jsme hned do nemocnice do Rubavy. Tam jsem zjistil, že máš slepák. Operovali tě Roman s Valentou. Jenjenže tty si umřela a já na děti zůstal sám. Já nevim co jsem měl dělat. Byl jsem na dně. Chtěl jsem to skončit.. Nenechtěl jsem bez tebe žít." řekl David a nahrnuli se mu slzy do očí.
Mery k němu přišla a obajal ho.
M: ,,Daví nebreč. Jsem tady živá a zdravá." usmála se Mery a setřela mu slzy z očí. David ji pevně objal.
D: ,,Miluju tě Mery. Nechci tě ztratit."
M: ,,Já tebe taky." usmála se Mery a dala Davidovi pusu.
D: ,,Nejdeme se někam projít?"
M: ,,Jo jasně." usmála se Mery. Oba ruku v ruce si vyšli na procházku lesem. Užívali si klid a hlavně Davidovi se ulevilo, že má Mery vedle sebe a že to byla jen hnusná noční můra. Sedli si na nedalekou louku. David seděl a Mery si na něho pololehla.
D: ,,Ani nevíš jak se mi ulevilo. Bylo to hrozně realný.."
M: ,,Já vím a chápu tě, ale jsem tady. Tak už na to nemysli." usmála se Mery. David se na ní taky usmál a dal jí pusu. Vraceli se procházkou zase zpátky.
M: ,,Je tady krásně." usmála se Mery a opřala se o Davidovo rameno. David se jí pustil, objal jí okolo krku a přitáhl si jí blíž.
D: ,,Jo to je." usmál se i David.
Vrátili se zpátky na hotel a lehli si do postele. Přitulili se k sobě a koukali se na telku. David na chvilku usnul.
M: ,,Daví." pohladila ho po strništi.
D: ,,Mmmm."
M: ,,Pojď na večeři." usmála se Mery.
D: ,,Už jdu." zvedl se rozespale David.
Oblíkl se a chtěl vyjít ze dveří..
M: ,,Ty jdeš v tomhle?"
D: ,,No a včem jiným?"
M: ,,Že by sis vzal aspoň čistý tričko?"
D: ,,Jeee..." protočil oči David a převlíkl si ho.
M: ,,Bez těch ksichtů laskavě."
D: ,,No jo." usmál se David a dal jí pusu. Po večeři si zalezli do postele a usnuli v objetí.

SupertátaKde žijí příběhy. Začni objevovat