Bylo pozdě odpoledne, takže byli ještě chvilku na zahradě. Potom Mery udělala večeři. Najedli se a koukali na telku. Maxík ten usnul během 20 minut. David ho dal do postýlky. Lucinka se koukala s Davidem a Mery na televizi dál.
M: ,,Tak pojď Lucí jdeme spát."
L: ,,Já ale nejsem unavená."
D: ,,Žádný odmlouvání. Šup do postele."
L: ,,A přečteš mi pohádku?"
D: ,,No jasně." usmál se David a šel s Lucinkou do pokoje. Tam jí přečetl pohádku. Lucinka usnula a David se vrátil za Mery. Sedl si k ní a Mery si na něj lehla. David jí hladil ve vlasech. Mery se za chcilku zvedla a šlansi pro pití do kuchyně. Vrátila se zpátky a sedla si zpátky k Davidovi. Ten se k ní naklonil a začal jí líbat. Mery se usmála a začala i ona jeho. David chtěl Mery sundat košilku, ale Mery ho zarazila.
M: ,,Pojď do ložnice."
David se zvedl a šel s Mery do ložnice. Jen co klapli dveře, tak se po sobě vrhli jak po kořisti. Líbali se a mezitim se svlíkli. David Mery položil na postel a bez váhání do ní malinko tvrdě vnikl. Mery nahlas vzdychla.
David ji začala líbat a Mery mu zaryla nehty do zad. David začal přidápřidávat na tepmu. Mery vzdychala docela nahlas.
D: ,,Já vim, že se ti to líbí, ale tro#ku potichu, ať se nezbudí Lucinka s Maxíkem." usmál se David.
M: ,,Já se snažim, ale to nejde." usmála se i Mery. Začali se znovu líbat. Mery se blížila k vrcholu a David zrychlil na jeho maximum.
M: ,,Anoo!" vykřikla Mery. David přirážel dál. Když v tom se otevřeli dveře a v nich stála Lucinka.
L: ,,Mamí..."
David se lekl a hned z Mery slezl. Chvilku tam Lucinka stála a koukla se kolem sebe.
L: ,,Proč nemáte oblečení a leží tady?" zeptala se Lucinka a zvedla Mery tričko na spaní. David s Mery jakoby ztuhli, oba dva zrudli a koukli se na sebe. Mery vstala, oblíkla si tričko a šla za Lucinkou do pokoje. Lucinka si lehla.
L: ,,A co jste tam s tatínkem dělali?" zeptala se Lucinka.
Mery se zasekla nevěděla co říct.
M: ,,Noo...to ti vysvětlim až budeš velká."
L: ,,Ale já jsem velká."
M: ,,Až budeš větší, stejně by si tomu teď nerozuměla."
L: ,,Aha. Tak dobrou noc." usmála se Lucinka a lehla si. Mery se zvedla a odešla za Davidem do ložnice. Mery zavřela dveře a oba se začali smát.
M: ,,Ježiš to bylo trapný. Aspoň, že je malá a nerozumí tomu." smála se Mery.
D: ,,No to jo." usmál se David a začal Mery líbat znova.
M: ,,Tobě to jednou nestačilo?"
D: ,,Já to první ještě nedokončil." usmál se šibalsky David, stáhl Mery kalhotky a vnikl do ní znovu. Za chvilku byl i David.
D: ,,Jo to se mi líbilo." usmál se a dal Mery pusu.
M: ,,Mě taky." usmála se i Mery, lehla si k Davidovi a dala si přes něj nohu.