V záloze měla ještě jeden těhotenský test. Zkusila si ho udělat. Sedla si na sedačku a koukala se na televizi. Byla tak slabá, že usnula. Bylo kolem 2 když zachrastili klíče v zámku.
D: ,,Lucí potichu běž do pokojíčku ju? Já tam potom za chvilku přijdu."
L: ,,Jasně tatí." řekla Lucinka a šla do pokoje.
David přišel k Mery a pohladil jí ve vlasech. Mery se probudila.
D: ,,Ahoj. Jak ti je?"
M: ,,Furt stejně blbě. Jsem hrozně slabá a neudržím v sobě ani čaj." řekne Mery. David odejde a za chvilku vyjde se skleničkou koly a lžičkou.
M: ,,To v sobě neudržim."
D: ,,Je to vybublinkovaný a dej si to po lžičce. Mě to pomáhalo, když jsem byl malej. Jej a hlavně po kalbě a krásný ranní kocovince."
Mery se usmála. David jí pomohl si sednout.
Podal jí to, ale Mery to neudržela, tak jí to dal sám.
D: ,,Tak si lehni a spi." řekl David. Mery si lehla a usnula hned.
David šel za Lucinkou do pokojíčku a chvilku si tam s ní hrál. Potom si odskočil na záchod. Myl si ruce, když si na umyvadle všiml toho testu. Vzal si ho do ruky a zůstal stát jako opařenej.
D: ,,To snad neni možný!" řekl si pro sebe. Test si vzal a šel za Lucinkou zpátky. Mery se za necelý 2 hodiny probudila. Vešla do pokojíku a David se s Lucinkou koukali na pohádku.
L: ,,Mamí." usmála se a běžela k ní.
M: ,,Lucí." usmála se.
L: ,,Já jdu čůat."
D: ,,Mám jít s tebou?"
L: ,,Já chci sama."
D: ,,Hlavně nežuchni do záchoda."
Lucinka i Mery se začali smát.
L: ,,Já už jsem velká."
Lucinka si odběhla a Mery šla k Davidovi. David si stoupl a šel k Mery.
D: ,,Nejdem do obýváku?"
M: ,,Tak jo."
Sedli si a za chvilku tam byla i Lucinka.
D: ,,Jak ti je?"
M: ,,Už je to lepší, ale furt jsem jak na vodě."
D: ,,Já vím, čím to je."
M: ,,A jak?" zeptala se Mery.
D: ,,Kouknu se a vidim ne?" zasmál se David.
M: ,,Zase pan vtipnej." zasmála se Mery.
D: ,,No jasně." usmál se David. ,,Ale ne. Je to tímhle." usmál se a podal Mery ten test.
M: ,,Ale to je blbost vždyť já...já jsem těhotná?!" vykulila Mery oči.
D: ,,Mery to je skvělý!" usmál se David a obajl Mery. Mery začala brečet. David to nedával na sobě znát, ale taky měl na mále.
D: ,,Tak dlouho jsme se snažili a teď se to vyplatilo!" usmíval se David.
M: ,,Daví..tto je skvělý."
Lucinka se otočila a viděla Mery jak brečí.
L: ,,Mamí co se ti stalo? Poč pláčeš?"
D: ,,Víš Lucí budeme mít další miminko."
L: ,,Miminko?"
M: ,,No." usmála se na ní Mery.
L: ,,A kdy?"
M: ,,Až za 9 měsíců."
L: ,,Já ho chci hned."
D: ,,To nejde Pucíku. Musíme počkat až bude miminko větší aby se narodilo."
L: ,,Aha." usmála se Lucinka a šla se dívat znova na pohádky.