David přišel i s malou za Mery. Která zrovna nandavala oběd. David posadil Lucinku do židličky a začal s ní dělat ptákoviny. Mery dala před Lucinku přesnídávku. A malou nenapadlo nic jinýho než do toho hrábnout ručičkama, než Dary stačili zareagovat, tak bylo pozdě.
D: ,,Pucíčku to ale máš sníst a né se tím namazat."
Lucinka se tomu smála jak o život.
D: ,,No to je fakt sranda prcku." zvedl se David pro navlhčený ubrousky. Lucince se to nelíbo, začala se po něm natahovat a trošku kňourat.
D: ,,Taťka jde jenom pro ubrousky, tak ticho mrňousu."
Lucinka se na něj zakoukala.
M: ,,Furt mě překvapuješ. Kamkoliv se hneš, jenom se na ní koukneš nebo slyší tvůj hlas, tak prostě otočí o 360°. Je prostě z tebe hotová. Na ten tvůj kukuč se nedá říct ne." usmála se Mery na Davida.
D: ,,Rrrr." usmál se David.
Mery se začala smát.
David přišel k Lucince a otřel jí ručičky a pusinku. Sedl si zpátky k ní a začal jí krmit.
Ta to měla v sobě coby dup.
Vzal si jí do náruče a šel si sednout s ní na gauč. Položil ji na pohovku a zapnul si PSko. Sedl si zpátky a když se koukl na Lucinku, tak měla sundanou ponožtičku a měla jí v puse.
D: ,,Pucku, teď jsem tě převlíkl." plácnul se přes čelo.
Mery přišla, že si sedne.
M: ,,Co je?"
D: ,,Tady panimadam si sundala ponožku a velice jí chutná." ukázal na Lucinku, která furt cucala ponožku.
M: ,,A že by si jí tu ponožku vyndal z pusy to né viď?" řekla Mery a vyndala Lucince ponožku z pusinky. ,,Ten tvůj tatínek je opravdu materiál to ti povim Lucí." usmála se a sundala jí i tu druhou a čekala až přijde David s čistýma.
D: ,,Já tě slyšel."
M: ,,To je dobře." usmála se Mery.
David nandal Lucince ponožky a dal jí na pohovku. Mery si sedla k Davidovi.
D: ,,Počkej večer. Ráno nevstaneš to ti říkám."
M: ,,Jo to chci vidět." zasmála se Mery.
D: ,,Neprovokuj nebo si to rozdáme teď i večer."
M: ,,Už jsem zticha, protože vím, že by jsi byl toho vážně schopnej."
D: ,,No já si myslim." usmál se David a dal Mery pusu. Otočil se a viděl jak se malá plazí pryč. David ji chytl a dal jí zpátky na její místo.
D: ,,Tady budeš prcku. Taťka si jde zahrát, takže nikam."
Lucinka se začala smát.
M: ,,Bože ty prdlej." smála se i Mery.
D: ,,Taky tě miluju." usmál se David a dal Mery vášnivou, ale zároveň něžnou pusu. Mery se usmála a opřela se o Davida.