Na nás dva

380 11 0
                                    

David se k ní naklonil a dal jí pár polibků. Mery mu je opjetovala. David si ji vyzvedl na sebe, chytl jí pod zadkem a začal jí líbat. Chvilku se líbali, David dal Mery na zem a chytl jí za ruku.
D: ,,Pojď."
M: ,,Kam?"
D: ,,Neboj se a pojď." Zatáhl Mery za ruku. Těsně před koupelnou si za ní stoupl a přikryl jí rukama oči. Otevřel dveře a vešel i s Mery. Zavřel a dal ruce pryč.
D: ,,Můžeš." usmál se David.
Mery otevřela oči a zůstala v šoku, všude svíčky, šampáňo a rozházený lístky růží.
M: ,,Toto je úžasný." otočila se a vrhla se mu okolo krku. David se usmál a dal jí pusu. Začal jí pomalu su davat tričko a kalhotky. Sobě si sundal boxerky a oba vlezli do horký vany plný pěny. David si sedla Mery si na něj pololehla. Přitulili se k sobě a užívali si klid. Konečně měli intimní chvilku pro sebe a nemuseli se bát, že jim tam vletí Lucinka. David podal Mery šampáňo a vzal si ho i ty.
D: ,,Na co?"
M: ,,Na nás dva a tuhle mini dovolenou." pousmála se Mery.
D: ,,Tak na nás." usmál se David, cinkli si a napili se. Položili skleničky vedle vany. Mery se na Davida otočila a sedla si na něj. On se usmál a začal jí líbat, ona jeho taky. Byl už dost vzrušený a chtěl jít na věc.
M: ,,Tady ne. Pojď do postele."
Rychle se utřeli a šli do postele. David si lehl a Mery si na něj sedla znovu. David se věnoval jejím prsům. Byl už vzrušený natolik, že to nevydržel přetočil si Mery pod sebe a tvrděl do Mery vnikl. Mery trošku vzdychla a zároveň i sykla i bolestí.
D: ,,Dobrý?"
M: ,,Bylo to trošku tvrdší, ale pokračuj." usmála se a začala Davida líbat. David začal přidávat na tempu. Mery za chvilku začala pravidelně vzdychat a David věděl, že za chvilku bude. Proto začal Mery líbat na prsa a začal Mery dělat dobře. Mery přivřela oči a zaryla nehty do Davidovo zad. David přidal ještě víc a Mery byla na vrcholu.
M: ,,Aanoo." vykřikla Mery a skosla si ret. David ještě chvilku přirážel.
D: ,,Uuž budu.." zavzdychal David. Netrvalo dlouho a David se udělal. Nechal ho v Mery dokud nebyl úplně. Vytáhl ho a svalil se vedle Mery.
D: ,,Tohle bylo úžasný." usmál se David a přikryl je.
M: ,,A jindy ne jo?" zasmála se Mery a přehodila si jednu nohu přes Davida a přitulila se k němu.
D: ,,Vždycky je to s tebou to nejdokonalejší." usmál se David a dal Mery pusu.

SupertátaKde žijí příběhy. Začni objevovat