Já se nepotim

505 11 0
                                    

Mery se ráno vzbudila jako první.
M: ,,Daví." malinko s ním zatřásla, ale nic.
M: ,,Daví." ale zase nic. Mery se zvedla a šla pro Lucinku. Vzala jí z postýlky a dal jí na postel.
M: ,,Lucinko, kde je tatínek?"
Lucinka jakmile zaregistrovala slovo tatínek, tak se snažila plazit k Davidovi. Mery šla do kuchyně udělat snídani. Lucince se povedlo doplazit k Davidovi a zkusila na něho líst. Když viděla, že to asi nepůjde a tak se doplazila k jeho hlavě a začala do něho plácat. David se vzbudil, chňapnul po ní a začal s ní dělat kraviny.
D: ,,Hele ty mrňousu." usmál se a začal jí lochtat na nožičkách a bříšku. Malá se smála jak o život. David se zvedl a šel i s Lucinkou za Mery. David přišel k Mery a objal jí. Mery nadskočila
M: ,,Jsem se tě lekla."
D: ,,To jsem si všiml." zasmál se David a dal Mery pusu.
M: ,,V kolik je ten soud?"
D: ,,Ve 12 tam máme být."
M: ,,Tak to máme ještě chvilku čas."
David dal Lucinku do židličky a vrátil se za Mery. Objal jí ze zadu.
D: ,,No to máme." usmál se šibalsky a dal jí pusu na krk.
Mery se začala hihňat.
M: ,,Nech si toho."
D: ,,No co je?" usmál se David.
V klidu se nasnídali a začali se oblíkat k soudu.
David zvolil černou klasiku. Vzal si kalhoty a tričko. Mery vyšla a měla na sobě košili a bílý kalhoty.
M: ,,To si bereš to spocený tričko co nosíš už asi tejden?"
D: ,,Já se nepotim."
M: ,,No to víš,že jo. Koukej si vzít čistý." koukla se Mery na něho přísně.
D: ,,Ty si tak strašně sexy, když se zlobíš." usmál se David a chtěl Mery dát pusu, jenže ho odstrčila.
M: ,,Až se převlíkneš."
D: ,,No dobře." řekl David a šel si pro čistý tričko. Vrátil se zpátky za Mery.
M: ,,No vidíš, že to jde." usmála se a dala mu pusu.
D: ,,Jde." usmál se.
Dali Lucinku do kočárku a vzali ji k Vali. Přišli k soudu, kde už na ně čekal advokát.
Podali si s ním ruku a vešli dovnitř. Sedli si a čekali než budou moc jít do místnosti.
Za chvilku přišla i Nina se svým advokátem. Koukala na Davida a Mery tak, že kdyby mohla, tak je zamorduje. Po necelé půl hodině je zavolali.
SZ(státní zástupce): ,,Dostali jsme od paní Mrázové žádost o svéření dcery do péče. Soud může začít.

SupertátaKde žijí příběhy. Začni objevovat