Je druhý den ráno a David s Mery, Maxíkem a Lucinkou jdou do školy. Lucinku vyprovodí do třídy a cestou potkají i Musilovou.
Mus: ,,Dobrý den. Vy jste rodiče Lucinky?"
D: ,,Už to tak vypadá."
Mus: ,,Mohli byste jít se mnou do kabinetu?"
David s Mery a Maxíkem tam šli. Sedli si a čekali o co půjde.
Mus: ,,Nevím jak bych začala."
D: ,,Normálně." řekl David.
Mus: ,,Nejsi náhodou syn Karla? Teda pana profesora?"
D: ,,Náhodou jo. Tak to vybal, nemám na tebe čas."
Mus: ,,Lucinka vyprávěla ve třídě jak jste to no... souložili."
Mery zrudla.
D: ,,No ty toho naděláš, tak nás viděla a co? S tátou jste prcali každej den, tak co?"
M: ,,Davide uber."
Mus: ,,To ano, ale nebyli jsme až tolik slyšet."
David se usmál.
D: ,,Ne? A to, že si řvala jak kdyby do tebe vrazil celou Prahu. Tak to potom ne no."
M: ,,Říkám Davide brzdi."
Mus: ,,No až tak hrozný to nebylo ne?"
D: ,,Ne vůbec ne. Poslouchat vás dva při sexu? To je jak poslouchat dva starý lvi před chcípnutím."
M: ,,Davide!" koukla se na něho přisně.
Mus: ,,Mery buďte v klidu. Na tohle jsem zvyklá."
M: ,,Já jdu radši ven." Mery si sedla před kabinet.
Mus: ,,Bylo by fajn, kdyby jste ubrali. Neříkám nic, spěte spolu jak chcete, ale berte ohled na tu malou."
D: ,,Já si budu spát s Mery jak chci. I kdyby jsme řvali na celej panelák, tak tobě to může bejt jedno. To, že si prcala s tátou nic neznamená. Hele já jdu, čau."
Mus: ,,Čau."
David vyšel a šli zpátky domu.
Když dorazili, tak si sedli na pohovku a koukali se na Maxíka jak si tam hrál.
M: ,,To si na ní musel bejt takovej?"
D: ,,Já na ní byl takovej furt."
M: ,,Ty si byl asi hroznej parchant co?" zasmála se Mery.
D: ,,Byl no." usmál se David.
M: ,,A to ti to procházelo?"
D: ,,Jak kdy, ale většinou jsem byl hlavní téma na poradách." zasmál se David.
M: ,,Tak když si dělal takovýhle ptákoviny, tak se nediv."
David se jenom usmál a chytl Mery za ruku.
M: ,,Táta ti na to nic neřekl?"
D: ,,Jo v jednom kuse na mě řval, ale mě to bylo tehdá jedno. Byl jsem v pubertě a měl jsem ho na háku."
M: ,,Tak doufám, že po tobě nebude i Maxík." zasmála se Mery.
D: ,,Určitě ne. Bude po tobě hodnej."
usmál se David a koukal na Maxíka, kterej si tam spokojeně hrál.
M: ,,Nikdy by mě nenapadlo, že budu mít malýho prcka. A díky tobě ho mám." usmála se Mery.
D: ,,Já jsem šťastný, že díky tobě mám syna."
M: ,,Já jsem taky moc ráda, syna jsem vždycky chtěla a díky tobě ho mám. Ale jsou chvíle, kdybych ti fakt jednu do držky dala a občas mě sereš." koukla se Mery přísně.
D: ,,No no no. Ale aby jsme si byli kvit, tak ty mě taky." zasmál se David a dal Mery pusu.