Nic jsem neudělal

475 13 0
                                    

D: ,,To je vážně skvělý tohle!" rozčiloval se David.
P: ,,Klid."
D: ,,Jak mám bejt asi v klidu?"
M: ,,Daví v klidu." řekla Mery a přiblížila se k němu, ale jeden z policistů ji zastavil.
M: ,,Proč? Je to můj manžel. A otec mé dcery." koukla se Mery na ně přísným pohledem.
Zrovna vylezla z pokoje i SP.
SP: ,,To není vaše dcera, ale pana Hofbauera a Niny Mrázové."
D: ,,Je to naše dcera. Manželka si nechala zažádat o osvojení." řekl David a otočil se od zdi. Policista to zaregistroval a otočil ho prudce zpátky.
M: ,,Tak to už přeháníte ne?!" zakřičela Mery.
SP: ,,Klid. A jdeme za vaším zaměstnavatelem."
Davida vedli vpoutech do policejního auta. Mery šla za ním i s malou Lucinkou a sedla si k němu do zadu.
D: ,,Nemohli by jste mi dát ty pouta dopředu?" zeptal se naštvaně David.
Policajt protočil oči a dal je Davidovi dopředu. Mery ho chytla za ruku a usmála se. David taky.
Když přijeli na urgent, tak Davidovi spotali ruce opět za záda.
D: ,,Nevim proč ty ruce musim mít v poutech."
P: ,,Kvůli ochraně."
D: ,,Napadl jsem snad někoho?"
P: ,,Ne."
D: ,,Tak ty vole to mě poser." řekl naštvaně David.
P: ,,Tak se uklidníme ano?!"
D: ,Hmm." zabručel David. Oba dva policajti ho vedli jak vězně na popravu. Mířili rovnou za Jirkou do primářovny.
Zaklepali.
J: ,,Ano dále." řekl Jirka.
Mery otevřela dveře. Za ní šla Procházková a až naposled David i s policisty.
J: ,,Můžete mi říct co se stalo a proč je David v poutech?"
P: ,,Dobrý den, jsem sociální pracovnice. Dostali jsme udání tady na manžele Hofbauerovi anonymní udání o týrání pana Hofbauera dcery."
J: ,,To je asi nějaký omyl ne? Oba dva se o malou Lucinku starají a dělají vše proto, aby byla jako v bavlnce.
D: ,,Však jsme to říkal."
J: ,,A proč je David v poutech?"
D: ,,Jen jsem zvýšil hlas, nic víc."
M: ,,To je pravda."
J: ,,Mohli by jste mu ty pouta sundat?
Policajti nadšený nebyli, ale sundali mu je.
D: ,,To je dost. Dáš mi Lucinku?"
M: ,,Jo jasně." usmála se Mery a Lucinku mu podala. David jí choval a Lucinka mu usnula v náručí.
SP: ,,Pane Hofbauer půjdete s námi."
D: ,,Co proč? Nic jsem neudělal." bránil se David.
Policajt ho chtěl chytit, ale David se ohnal a jednu mu švihnul. Druhej se po něm vrhl až ho schodil na zem a okamžitě mu nasadil pouta.

SupertátaKde žijí příběhy. Začni objevovat