M: ,, A co rád děláš? Kromě toho, že se staráš o malou?"
D: ,,No rád boxuju a věnuju se výzkumu, ale nechci aby se to někdo dozvěděl."
M: ,,Jasně. A proč je to tak tajné?"
D: ,,Je to ještě právě ve fázi výzkumu a je to nelegální. Jirka to ví, ale nikdo kromě tebe a něho ne."
M: ,,Já to rozhodně nikomu říkat nebudu, jen mezi mnou a tebou."
D: ,,Děkuju." usmál se David.
Byl už večer a Mery se chtěla jít vysprchovat.
M: ,, A sakra."
D: ,,Co se stalo?"
M: ,,Já tady nemám věci. Zajdu si pro ně domu. Hned budu zpátky."
D: ,,Tak půjdu s tebou. Malá stejně už spí."
M: ,,Tak jo." usmála se Mery.
Oba dva vyrazili noční Rubavou k Mery domu. Mery najednou začala zpomalovat.
D: ,,Co se děje Mery?"
M: ,,Vidíš toho chlapa proti nám?"
D: ,,No vidím a co je s ním?"
M: ,,To je jeden z těch bývalých. Určitě bude mít nějaký blbý řeči. Pojď půjdeme jinudy." řekla Mery a tahala Davida za ruku.
D: ,,Ne Mery, neboj se. Jen pojď." usmál se David, vzal Mery za ruku a propletl svoje prsty mezi její.
Oba dva okolo něho prošli a chlap si jich samozřejmě všiml.
CH: ,,Mery?"
M: ,,Čau Aleši."
A: ,,Máš novej objev jo?"
M: ,,No my jsme.."
D: ,,A co vám je do toho?"
A: ,,Nic, jen se ptám."
D: ,,Tak vidíte."
A: ,,A to že nemůže mít děti víte?" usmál se provokativně Aleš.
D: ,,Tak hele! Já Mery miluju jaká je a to, že nemůže mít děti mi nevadí.. Je plno možností jak si ho obstarat."
Aleš zůstal stát jako opařenej.
D: ,,Pojď Mery jdeme." usmál se na ní David a šli oba pryč. Zašli za roh a oba se pustili.
M: ,,Asi bych ti to měla vysvětli že?"
D: ,,Jestli nechceš nemusíš. Pochopím tě, že si mi to ani nechtěla říct."
M: ,,Ne já nemůžu mít děti. Dříve, než jsem pracovala na urgentu, tak jsem pracovala jako porodní sestra, ale od tý doby co jsem se dozvěděla, že děti mít nemůžu, tak jsem toho nechala."
D: ,,To je mi líto. Ale je sposta možností jak si obstarat dítě." usmál se David.
Mery se pousmála.
M: ,,Ano to je, ale adoptovat si ho nechci. Nebylo by to jako kdybych ho porodila."
D: ,,Jo to chápu, ale jestli nechceš hlídat malou tak mi to řekni. Já si seženu někoho jinýho."
M: ,,Ne to ne. Jsem ráda, že mi ji necháš. Aspoň si to vyzkouším."
D: ,,Dobře. Tak jdeme?"
M: ,,Jo." usmála se Mery.
Oba dva došli k Mery bytu. Mery si z něj vzala nějaké věci a vyrazili zpátky. Oba se vysprchovali a koukali se na televizi.