To je materiál

550 15 0
                                    

David byl už dost vzrušený. Stáhl si kraťasy a vnikl malinko tvrdě do Mery. Ta sykla.
D: ,,V pohodě?" zeptal se David starostlivě.
M: ,,Jasně. Jen jsem na tohle nebyla zvyklá."
D: ,,Tak já budu opatrnější." řekl David a začal přirážet pomalu a opatrně.
M: ,,Můžeš přidat." usmála se Mery.
David tedy trošku zrychlil. A oba se líbali. Mery začala opět vzdychat pravidelně a David věděl, že je skoro na vrcholu. Proto přidal na tempu a Mery za chvilku byla. David přirážel dál. Za chvilku začal vzdychat i on. Nechal ho v Mery dokud nebyl hotový. Když se udělal,tak si lehl vedle Mery.
D: ,,To bylo něco úžasnýho. Takovouhle svatební noc bych si nechal líbit furt." usmál se David a přitáhl si Mery k sobě.
M: ,,No to joo." usmála se i Mery.
D: ,,A příště mě prosím netýrej."
M: ,,Jak netýrej?"
D: ,,Že si mi furt říkala, že nevíš i když si to moc dobře věděla a já byl pěkně vzrušenej."
M: ,,No to jsem viděla."
David se usmál a dal Mery pusu.
D: ,,Ty si teda potvůrka."
M: ,,Vždycky."
D: ,,Ale ne, jsem rád, že tě mám." usmál se David.
M: ,,Vždyť já tebe taky."
Oba usnuli v objetí.
Přesuneme se o pár dní dopředu. David s Mery a Lucinkou jsou už doma. Mery klasicky vaří a David s Lucinkou sedí u televize. David hraje na PS4 a má Lucinku položenou na sobě tak, že kouká na telku. Mery přišla do obýváku a viděla co David hraje.
M: ,,Co to je?"
D: ,,Wolfenstein."
M: ,,A malá je kde?"
D: ,,Tady jí mám." řekl David a ukázal na Lucinku, kterou měl položenou na sobě. Mery k němu přišla a vzala si malou k sobě.
M: ,,A hlavička dobrý? Vždyť je malinká na tohle. Pojď sem broučku. Ten tvůj fotřík je ale materiál viď?"
David stopl hru a otočil se na Mery.
D: ,,Já ti dám fotříka." koukl se na ní přísným výrazem.
M: ,,Je na to ještě malinká."
D: ,,Aspoň z ní vyroste pořádná holka a ne slečinka co se bude bát šáhnout i na špinavý nádobí."
Mery se začala smát.
M: ,,Ty si blbej."
D: ,,Já jsem chytrej, někdy až moc." usmál se David.
M: ,,No jasně, ty vždycky." usmála se Mery.
D: ,,Tak pojďte ke mě." natahoval David ruce k Mery.
M: ,,No jo, ale jestli to bude až moc brutální, tak jdu pryč."
D: ,,Neboj se." usmál se David.
Mery si k němu teda šla sednout a opřela se o něj i s malou. David chvilku hrál a potom to vypnul.
M: ,,Copak?"
D: ,,Už mě to nebaví. Radši budu s váma." usmál se David.
M: ,,Fakt?"
D: ,,No jasně." řekl David a dal Mery pusu.
M: ,,A co budem dělat?"
D: ,,Nevím, co chceš? Spíš chcete."

SupertátaKde žijí příběhy. Začni objevovat