Dělej!

443 13 4
                                    

Na sucho polkl.
M: ,,Co je?" nadzvedne se Mery a zarazí se i ona. Oba dva zrudnou.
D: ,,LLucí?"
L: ,,Co jste to dělali? A proč si křičela?" usměje se Lucinka.
David s Mery neví jestli se mají smát nebo propadnout do země.
D: ,,To ti vysvětlíme až budeš větší." řekl David a šel pro ručník do koupelny.
L: ,,Tak dobrou noc." otočila se Lucinka a šla do pokojíku."
M: ,,No tak to ne." smála se Mery.
D: ,,Ježiši, chudák holka ta bude mít trauma na celej život." zasmál se David.
M: ,,To teda." Oba dva si zalezli do postele a usnuli. Spali až do rána. Nasnídali se a Lucinku vyprovodili do školy. David se s Mery a Maxíkem zastavili na urgentu kvůli tomu víkendu. Jirka to Davidovi povrdil a vydali se domu. David s Mery šli ruku v ruce a Maxík si to štrádoval po svých i s oblíbeným tygříkem v ruce.
D: ,,Je úžasnej."
M: ,,Je." usmála se Mery.
Maxík se vyvlíkl Davidovi z ruky, kterou ho držel a rozeběhl se. Samozřejmě neuběhl ani 2 metry a hodil placáka. Začal tročku kňourat, ale nebrečel.
D: ,,Jezisinky Maxíku, chytil si ho?"
M: ,,Dobrý Maxíčku?"
D: ,,Vždyť je to chlap. Něco musí vydržet viď?" polochtal ho na bříšku, malej se roztomile usmál a žmoulal si očíčka. David ho nesl a chytli se s Mery za ruce. Došli domu. David dal Maxíka na koberec a sedl si na pohovku. Zapnul si telku a koukal se na hokej. Maxík se zvedl, David byl do hokeje tak zažranej, že si nevšiml, že mu malej sebral ovladač. V tý největší šanci se to přeplo.
D: ,,No, no, no. Dělej! Doprdele co s tim je?" zarazil se David. Koukal se všude možně. Až viděl, jak si s tim malej hraje a mačká všelijaký čudlíky.
D: ,,Ale notal Maxouš." řekl David a vzal mu ovladač, přepl si to zpátky, vyndal baterky a dal mu ho znova. Maxík si spokojeně mačkal čudlíky a smál se tomu. Za to David se rozčiloval u každý šance.
D: ,,Na to se nedá koukat! Hrajou jak posraný!"
M: ,,Davide já to slyšela!" ozvalo se z kuchyně.
D: ,,Já nic."
Lucinka přišla domu okolo 12. David s Mery a Maxíkem zrovna obědvali.
D: ,,Ahoj Lucí."
M: ,,Ahoj."
L: ,,Ahoj."
D: ,,Jak bylo ve škole?"
L: ,,Super, ale pani učitelka mi řekla, že se za ní máte stavit."
D: ,,A kdy?"
L: ,,Zejtra."
D: ,,A proč?"
L: ,,Nevím."

SupertátaKde žijí příběhy. Začni objevovat