Celá tatínek

533 12 0
                                    

David se zvedl a došel pro ní. I s malou se vrátil k Mery do postele.
Položil si jí na hruď a Lucinka ho s údivej pozorovala.
D: ,,Co je prcku?" pohladil jí po tvářičce a usmál se na ní. Lucinka se na něho usmála taky.
M: ,,Je z tebe úplně paf." zasmála se Mery.
D: ,,To vidím." usmál se David a dal Mery pusu. Malá Lucinka začal vřískat, protože se jí nelíbilo, že Davidovu pozornost má Mery a ne ona.
D: ,,Žárlivko." ušklíbl se na Lucinku. Ta se zasmála i nahlas.
M: ,,Ta má hlásek."
D: ,,To jo teda." řekl David a vzal malou za ručičky. Tý se to nelíbilo a začal ručičkama boxovat.
D: ,,No jo ty budeš taky boxerka. Ty si celá tatínek."
M: ,,Na to zapomeň!" koukla se na něho přísně. ,,Stačí, že se bojim o tebe. Ještě se budu bát o malou."
David se otočil k malý.
D: ,,Až budem doma sami, tak se neboj." zašeptal.
M: ,,Davide." koukla se přísným výrazem. ,,Já jsem furt tady."
David se zazubil na Mery a otočil se zpátky na malou.
D: ,,A sakra."
M: ,,Ty jdeš do práce?"
D: ,,Ne ne. Až zejtra." usmál se David a vstal i s Lucinkou. Šel jí přebalit, převlíknout a posadil jí do židličky.
Mery vstala taky a koukala na Lucinku, která sledovala Davida, jak si vede s kuchtěním snídaně. Mery šla do koupelny se umejt a převlíknout. Když se vrátila, tak David měl hotovo a krmil Lucinku.
M: ,,Ty si šikulka."
D: ,,No to nevim, snad to bude k jídlu."
M: ,,Určitě." usmála se Mery a začala jíst. ,,Vždyť je to skvělý." usmála se.
D: ,,Fakt?"
M: ,,No jasně."
Mery dojedla a sklízela nádobí. David dokrmil Lucinku, utřel jí ručičky, pusink a vyndal jí ze sedačky. Položil jí na dečku a šel za Mery do kuchyně. Pomáhal jí sklidit nádobí ze stolu. Najednou malá začal řvát. David za ní přiběhl a vzal si jí do náruče.
D: ,,Pucíčku copak je?" strachoval se David.
M: ,,Co se děje?"
D: ,,Já nevim, najednou začala hrozně ječet. Kouknu se na ní." řekl David a prohlídl jí. ,,Nic nikde nemá, tak já nevim."
M: ,,Tak třeba jí bolí bříško nebo jí rostou pomalinku zoubky."
D: ,,Jo to je pravda. To mě nenapadlo." zasmál se David. ,,Ale měl jsem nahnáno."
M: ,,To já taky."
David se usmál a dal jí pusu.

SupertátaKde žijí příběhy. Začni objevovat