K: ,,Budete mít chlapečka." usmál se Krejčí.
M: ,,Je to 100%?"
K: ,,Ano."
M: ,,Děkujeme." usmála se Mery.
Vyšli ven z ordinace.
D: ,,Mery to je skvělý!" usmál se David a objal ji tak, aby ji ani mrňouskovi neublížil.
M: ,,To teda je." usmála se Mery.
D: ,,Ani nevíš jak jsem šťastmej." usmál se David. Přišli domu, kde byl Kid i s Luckou a Maxem.
M: ,,Ahoj."
D: ,,Čau."
Ma,K a L: ,,Ahoj."
L: ,,Tak co teda?"
D: ,,Chcete to vědět?"
Ma: ,,Jo."
M: ,,Budete mít brášku."
L: ,,Super." usmála se Lucka.
Ma: ,,Jo." usmál se i Max.
Bylo odpoledne spíš k večeru. Licka s Kidem byli venku, Max v pokoji a Mery s Davidem byli v obýváku na gauči.
M: ,,A jaký jméno teda?"
D: ,,Já bych mu dal Daniel."
M: ,,Jo mě se to taky líbí." usmála se Mery. David se taky usmál, vyhrnul Mery tričko a položil obě ruce na břicho. Malý začal kopat.
D: ,,Ten jede teda." usmál se David.
M: ,,To jo. Bude to boxer po tobě."
D: ,,No to nevím."
M: ,,Určitě jo." usmála se Mery a dala Davidovi pusu. ,,Už by tady mohl ale bejt."
M: ,,Máš absťák?"
D: ,,Hele.." kokoukl se na Mery přísně.
M: ,,No a ne?"
D: ,,To vyznělo jako kdybych nic jinýho nedělal."
M: ,,A děláš?" zasmála se Mery.
D: ,,Noo jo." usmál se David.
M: ,,No tak to chci vidět co, to mě vážně zajímá." smála se mu Mery.
D: ,,No chodim do práce, pomáhám ti, koukám na telku a tak."
M: ,,No ty si hroznej chudínek. Aby si se nepředřel miláčku."
D: ,,No právě. Tak musim zalomit den něčím krásným ne?" usmál se šibalsky.
M: ,,Jo, ale jestli to takhle půjde dál, tak si můžeme otevřít soukromou školku."
D: ,,Já za to nemůžu."
M: ,,Ne já za to můžu asi?" koukla na něho přísně.
D: ,,Nerozčiluj se, máš bejt v klidu." usmál se na ní David a dal jí pusu.
M: ,,Tak si toho nech. Já bych ti prála si to vyměnit. To co my vydržíme, by jste ani né po dvou dnech vzdali."
D: ,,Kecko. Já toho vydržím hodně."
M: ,,No jasně, ale porod by si nedal."
D: ,,No to asi ne no."
M: ,,No tak vidíš. To se ti to machruje co? Když to nemusíš nosit, porodit, vstávat ke krmení a tak. Ty si toho prcka uděláš, ale na Mery tahej viď?"
D: ,,A jéje hormony přišli na scénu." usmál se David. ,,V klidu." pohladil jí po tváři.