Za pár dní tady jsou Vánoce. Lucinka se na ně těší a hlavně na dárky to je jasný. Maxíkovi to je nějak jed o ten to má na háku, hlavně, že má svýho tygříka, kterýho tahá všude. Stromeček měli už postavenej a Maxík ten jakmile uviděl třpitící se ozdoby, tak se hned po tom natahoval.
D: ,,Maxouš nech to." koukl se na něho David, šel k němu blíž a vzal mu tygříka. ,,Hele Maxíku." lákal ho tygříkem. Maxík ten se jenom otočil na Davida a nahodil ten typyckej Hofbauerův ksicht jakože ,,Teď nektravuj fotříku. Mám důležitější práci." a dál si Davida nevšímal.
Mery se začala smát.
M: ,,Koukám, že tě má někde úplně u zadku." smála se Mery Davidovi. ,,No jo no, je to malej Hof."
D: ,,Ty si jedla vtipnou kaši co?" ušklíbl se na ní David. Mery ho plácla po zadku. David se na ní otočil.
D: ,,Rrrr." usmál se šibalsky.
Mery se začala smát znova.
M: ,,Ach jo."
Byl večer a Maxík už spinkal v postýlce a David s Mery a Lucinkou se koukali na televizi. Mery ležela přitulená k Davidovi a Lucinka ležela kousek od nich. David dal Mery pusu do vlasů. Mery se zvedla a oplatila jí Davidovi. Lucinka se na ně tak koukala.
L: ,,Proč si dáváte pusy?" zeptala se.
M: ,,Protože se máme s tatínkem rádi."
L: ,,Aha a co bylo tam to jak jsem vás viděla?"
Mery s Davidem se zarazili.
D: ,,Tto ti vysvětlíme až budeš starší." zareagoval rychle David.
L: ,,A proč né teď?"
D: ,,Tomu by si ještě nerozuměla."
L: ,,Aha." usmála se Lucinka. ,,Já už jdu spát. Tak dobrou noc." řekla Lucinka, dala Mery i Davidovi pusu a šla do pokojíku.
D: ,,Co kdyby jsme si šli lehnout taky?" zeptal se David.
M: ,,Ty máš něco zalubem."
D: ,,Já? Jak tě to napadlo." usmál se David a začal Mery líbat. Za stálého líbání vešli do ložnice. David zavřel a zamkl. Užili si spolu vášnivou chvilku a potom vedle sebe leželi.
M: ,,Daví?"
D: ,,No?"
M: ,,Chtěl by si další dítě?"
D: ,,No asi kdyby přišlo, tak by mi to nevadilo, ale jsem radši, když jsme jenom 4. Proč? Ty si těhotná?"
M: ,,Neee." usmála se Mery. ,,Jenom mě to zajímalo. Takže kdybych otěhotněla, tak by ti to nevadilo a kdyby jsme byli jen 4 tak taky ne."
D: ,,Přesně tak a ty?"
M: ,,Já to mám stejně." usmála se Mery, dala Davidovi pusu a v objetí usnuli.