Pojď sem prcku

760 16 0
                                    

M: ,,Davide já tě za to velice obdivuji. Takových kluků a tatínků jako jsi ty pro Lucinku je hrozně málo. Jde vidět, že jí miluješ a chceš jí dát kus sebe a to že nebude mít mamku je horší."
D: ,,Bude."
M:,,Jak bude? Vždyť Nina je její máma a s tou nechceš předpokládám, že mít nic společnýho."
D: ,,To nechci a mamku mít bude."
M: ,,A koho?" nechápala furt Mery.
D: ,,Tebe. Už od začátku se o ní staráš jako o vlastní a byl bych rád, kdyby to tak i bylo. Já tě chápu, že to nejde tak lehce."
M: ,,Já mám ráda Lucinku a i tebe, ale nebude to vůči Nině blbý?"
D: ,,Mery, kdyby bylo, tak ti to neříkám. A navíc Nina si jenom hraje na Lucinky mámu, aby vysoudila aspoň nějaký prachy." usmál se David.
M: ,,To je fakt." usmála se i Mery.
David se k Mery přiblížil a dal jí pusu. Mery jemu taky.
D: ,,Tohle jsem chtěl udělat od začátku." koukl se na Mery zamilovaně.
M: ,,Já taky." usmála se Mery.
D: ,,Budeme to tajit nebo ne?"
M: ,,Já bych to netajila, stejně se to každej dozví."
D: ,,Jo to je fakt." usmál se David.
M: ,,Tak já jdu na urgent. Volat tě nebudu jo? Místo tebe to vzal Roman."
D: ,,Dobře, děkuju." usmál se David a dal Mery pusu. Mery odešla na příjem jako by se nic nestalo. David seděl u notebooku a hledal nějakej výlet pro všechny tři. Nemohl uvěřit tomu co se právě stalo. Myslel si, že mu Mery dá košem nebo že ho odmítne, ale nečekal, že by se do něj mohla zamilovat i přes jeho nemoc a to, že má malou Lucinku.
David přišel na urgent za Mery.
D: ,,Už jdeme?" usmál se na ní.
M: ,,Vydrž chvilku jo? Dodělám papíry a jdu."
Vedle Mery seděla i Růžičková. Od začátku po něm letěla jako šílená. Zvala ho všude možně, ale on jí vždycky odmítl. Proto se Růžičková na něj koukala jako kdyby ho chtěla zatáhnout do kumbálu.
D: ,,Co je Růžičková? Nemáte co na práci?"
R: ,,Jo mám." odsekla.
D: ,,No tak jedu jedu jedu."
R: ,,Hmm." zabručela Růžičková a zašla za roh. Pozorovala Davida a Mery jak na sebe házejí úsměvy a zamilovaný pohledy. Mery dodělala papíry, vysvětlila něco Mirce a šla s Davidem. Ten jí chytl kolem ramene a dal jí pusu do vlasů. Oba dva se převlíkli a šli k chůvě pro Lucinku.
Přišli domu, David vyndaval malou z kočárku.
D: ,,Tak pojď sem prcku." usmál se na ní, sundal jí bundičku, botičky a vzal si jí do obýváku. Položil si jí na hruď a koukal se s ní na televizi. Mery se šla převlíknout a za chvilku přišla a sedla si k nim.

SupertátaKde žijí příběhy. Začni objevovat