David přišel za Mery do kuchyně.
D: ,,Už spí." usmál se.
M: ,,Mmmm." dělala Mery nedostupnou.
D: ,,Už máme čas jenom pro sebe." políbil jí David na krk.
M: ,,Jdu se vysprchovat. Tak chvilku."
D: ,,Tak šup."
Mery asi za 20 minut přišla. Měla na sobě jenom krátkou košilku. David jakmile jí uviděl, tak div nezačal slintat.
Mery si zalezla do postele. David se nad Mery vzepřel a začali se líbat. David sundal Mery košilku. Sobě sundal kraťasy a vnikl opatrně do Mery. Začal přirážet. Mery slastně vzdychala. David věděl, že se to Mery líbí a tak přidal na tempu. Líbali se a Mery Davidovi zaryla ruce do zad, snažila se bez nehtů, ale nešlo jí. Za chvilku Mery vzdychala pravidelně a David věděl, že Mery za chvilku bude.
M: ,,Anoo." zakřičela Mery.
D: ,,Potichu nebo zbudíš Lucinku." usmál se David a začal Mery líbat znovu. David za chvilku začal vzdychat taky. Chvilku ho v Mery nechal a potom se svalil vedle ní. Mery si mu lehla na hruď.
D: ,,Byla si skvělá." usmál se David.
M: ,,Ty taky." usmála se i Mery. Oba dva za chvilku oba dva usnuli. Lucinka potichu otevřela dveře od ložnice a šla k Davidovi. Zatahala ho za peřinu. David se hned vzbudil. Vyprostil se z objetí Mery a otočil se na Lucinku, která měla ubrečený oči a tiskla se ke svýmu oblíbenýmu krtkovi.
D: ,,Pucíčku copak je?" zašeptal David
L: ,,Mě se ždál hnusnej sen."
David ji vysadil na postel.
D: ,,Už to je pryč, tak si lehni mezi mě a maminku a zkus usnout jo?" usmál se na ní David a přikryl jí. Dal okolo ní ruku a Lucinka za chvilku spala. David taky. Mery se ráno probudila a uviděla Lucinku jak je přitulená k Davidovi. Usmála se a šla dělat snídani. David se probudil za chvilku, potichu vstal a šel zaery do kuchyně. Objal jí zezadu a dal jí pusu na tvtvář.
D: ,,Dobrý ráno." usmál se.
Mery se otočila a David se málem lekl.
M: ,,Taky." pousmála se.
D: ,,Co ti je Mery? Jsi celá bledá."
M: ,,Něco na mě leze."
D: ,,Tak si běž lehnout. Já to dodělám."
M: ,,Musíme do práce a Lucinka do školky."
D: ,,No tak ty nikam nejdeš a Lucinku já odvedu."
M: ,,Děkuju." usmála se Mery a šla si lehnout. David vzbudil Lucinku.
D: ,,Lucí, jdeme do školky." zašeptal aby neprobudil Mery. Lucinka si prožmoulala očíčka a vstala.
L: ,,A poč nejde i maminka?" zašeptala Lucinka.
D: ,,Mamince neni dobře, tak jí necháme odpočívat jo?"
Lucinka zakejvala hlavou a vyšli z ložnice.
Nasnídali se a vyrazili do školky. David potom šel do práce. Mery vstala a šla zkusit aspoň něco sníst, ale nešlo jí to. Jakmile to jenom ucítila, tak hned běžela na záchod. Neudržela v sobě ani čaj.