David s Maxem se šli schovat do takivý jako klubovny, kde měli různý nářadí a tak.
L: ,,Tatí?" vyšla Lucka ven. ,,Maxi?" ale nic. ,,Danečku kde je bráška a tatínek?"
Malej se začal smát.
L: ,,No ty mi toho tak řekneš." zasmála se Lucka a šla za Mery i s Danečkem dk kuchyně.
L: ,,Mamí taťka a Maxem nikde nejsou a nechali tam Danečka samotnýho.
M: ,,Já toho fotra přethnu! A Maxe taky. Pojď sem broučku." Vzala si Danečka do náruče.
Mery vyšla ven..
M: ,,Davide,Maxi?!" ale nic. ,,Tohle neni vtipný, tak vylezte!" řekla Mery už naštvaně.
David s Maxem se smáli v klubovně.
D: ,,Počkáme tak půl hodiny nebo hodinu."
Ma: ,,Jo."
Mery prohledala každej kout zahrady, ale jediný co neprohledala byla klubovna. Za to Lucka ji prohledala a samozřejmě je našla.
L: ,,Mamka vás hledá."
D: ,,My víme, ticho!"
L: ,,Nebo co?"
D: ,,Odevzdáš mi telefon."
L: ,,Hej to neni fér!" zamračila se Lucka.
D: ,,Ať je sranda."
L: ,,Ježiš no jo. Máš telefon?"
D: ,,Mám, nejsem blbej."
L: Pak ti napíšu."
D: ,,Ok."
Lucka se vrátila zpátky.
M: ,,No doprdele kde jsou?! Já je oba přetrhnu jak hady!"
L: ,,To byl určitě taťkovo nápad."
M: ,,To si piš. Takovýhle krávoviny vždycky vymejšlí on." Uplynula hodina a začalo se docela stmívat. Mery už začínala mít i docela obavy..
M: ,,Tak kde jsou, tohle už ale neni sranda. Co když se jim něco stalo?"
L: ,,Neboj se. Oni se najdou." usmála se Lucka. A mezitim napsala Lucka Davidovi, že se o ně Mery bojí a aby už vylezli. David jí odpověděl, že ještě chvilku. Potom asi po půl hodině vylezli a šli do baráku. Mery celá na nervy už vystresovaná se klepala na gauči. David potichu přišel a objal Mery zezadu.
Mery se lekla.
M: ,,Kde jste byli do háje?!" zeptala se Mery no spíš křičela.
D: ,,Venku." usmál se David a Max se začal smát. Mery mu dala pohlavek.
Ma: ,,Jau mamí."
M: ,,Neser Maxouš a ty taky ne Davide! Víš jak jsem se bála, že se vám něco stalo? Jsi fakt hroznej blbštajn Davide!" koukla se na něho Mery.
D: ,,Hele Lucka v tom jede s náma."
M: ,,Lucko?!"
L: ,,Jenom malinko." usmála se Lucka
Mery si povzdechla.
M: ,,Až se jednou zabijete, tak vás zabiju ještě jednou!" koukla se Mery na všechny 3 a odešla i s Danečkem do pokoje.
L: ,,To asi jen tak nevyžehlíš tatí."
Davidovi došlo, že by se měl omluvit jinak večer má útrum. Bez rozmyšlení vyběhl za Mery do pokoje." Mery zrovna kojila malýho.
D: ,,Můžu?"
M: ,,Dělej si co chceš." koukla se na něho Mery přísně a otočila se na Danečka.