Přesuneme se o pár měsíců dopředu, malýmu Maxíkovi je 10 měsíců. Lucince 6 a půl a v září se chystá do školy. Už se těší na nový kamarády a je nadšená jako každej prvňáček. Je červenec a Mery s Davidem si promýšlejí kam by mohli vyrazit na výlet. Nakonec se rozhodli, že pojedou na chatu na Šumavu. Ráno se všichni najedli. David dal Maxíka Mery aby ho nakojila a šel dát nádobí do myčky. Mery přišla i s nakojeným malým. David si ho zase vzal.
M: ,,Já nevim proč, ale jsi na malým jak závislej." zasmála se Mery.
D: ,,No no." usmál se přísně David.
M: ,,No a ne? Kam se s malým hnu, tam jsi i ty."
D: ,,Protože jsem šťastný, že ho mám. Jako samozřejmě i tebe a Lucinku."
M: ,,No já si myslim." zasmála se Mery.
D: ,,Tak co? Vyrážíme?"
L: ,,Jooo."
Nasedli do auta a vyjeli. Dorazili tam asi za necelý 2 hodiny. Vybalili si a Lucinka hned mířila k bazénu.
D: ,,Můžu tam vzít i Maxíka?" zeptal se David Mery.
M: ,,Jo můžeš. Já mu dám plavečky." řekla Mery a vzala si Maxíka. Za chvilku s ním vyšla. Maxík měl na sobě černý plavky.
D: ,,No to je ale frajer." usmál se David.
M: ,,No po tatínkovi. Po kom jiným."
D: ,,Já vim." usmál se David.
M: ,,Koukám, že ti ego nechybí." zasmála se Mery.
D: ,,Nikdy."
David dal malýho posadil do dětskýho kruhu a dělal s nim kraviny. Lucinka si tam plavala a hrála si.
Když už je to nebavilo, tak vylezli. David malýho usušil a převlíkl. Dal mu bodyčko a položil ho na dečku.
Mery vyšla z chaty ven. David ležel s Maxíkem na dečce a lákal ho hračkou.
M: ,,To si mu musel mermomocí dát černý?"
D: ,,No musel." usmál se David.
M: ,,Ach jo." protočila Mery oči a šla si dát pití na stůl. David se zvedlzvedl.
D: ,,Lucí pohlídej Maxíka ju?"
L: ,,Jasně tatí." usmála se Lucinka a vzala si hračku, kterou David lákal malýho. David šel za Mery do kuchyně, kde krájela meloun. Objal jí zezadu a dal jí pusu na krk.
M: ,,Jsem se tě lekla."
D: ,,Ale."
M: ,,Nemáš náhodou hlídat ty dva prcky?"
D: ,,Momentálně ne." usmál se David a začal Mery rozvazovat horní část plavek.
Mery položila nůž a prudce se otočila.
M: ,,Teď ne." řekla rázně.
D: ,,Meryyy." koukl na ní svýma psíma očima.
M: ,,Ne a běž za mrňousama."
D: ,,No počkej večer." usmál se šibalsky David a plácl Mery přes zadek. ,,Jooo to je matroš."
M: ,,Ty si blbej." začala smát Mery. David jen na ní mrknul a šel zase ven za Lucinkou a Maxíkem.