Drž hubu!

437 12 0
                                    

E: ,,Hele nebuď drzej."
Mery zrovna přišla i s pitím.
M: ,,Kdo nemá bejt drzej?"
E: ,,David."
M: ,,To je normální, viď Daví." usmála se Mery a sedla si k Davidovi.
D: ,,No jasný." usmál se i David a dal Mery pusu. ,,Je  se pochlubte vy dva. No spíš radši ne."
M: ,,Co se stalo?"
K: ,,Chtěli jsme vám jenom říct,že se stěhujeme k sobě. Chceme to zkusit znovu."
D: ,,Počkej takže ty nejsi těhotná?"
E: ,,Ne." smála se Eva a Karel taky.
M:  ,Co?"
K: ,,David si myslel, že je Eva těhotná."
M: ,,No na co ty nemyslíš Daví." smála se Mery a byla opřená o Davida.
D: ,,No co, ono to tak vyznělo." pokrčil David ramenama.
Ještě si povídali a někdy k večeru odešli. Pro Matyho a Evičku si přišli Lucka s Matym. David si sedl s Maxíkem na pohovku a Mery byla s Lucinkou v kuchyni. Najednou Lucince spadl na zem hrníček a rozbil se.
M: ,,No Lucí, to nemůžeš dávat pozor?!" zvýší Mery hlas.
L: ,,Promiň mamí." řekla Lucinka a měla na mále aby se nerozbrečela. Šla si pro lopatku a smetáčék.
L: ,,Jau." rozbrečela se Lucinka.
M: ,,Co je?"
L: ,,Řízla jsem se o to sklo."
M: ,,Tak si měla dávat bacha. Dej mi to a jdi za taťkou."
Lucinka i s brekem šla za Davidem.
M: ,,A neřvi!" řekla Mery přísně.
Luconka přišla za Davidem.
D: ,,Lucí co je? Proč mamka řvala?"
L: ,,Já jsem omylem schodila hrníček, kterej se rozbil a řízla jsem se o střep."
D: ,,A proč ti to mamka neošetřila?"
L: ,,Já nevím, ale já to nechtěla rozbít."
D: ,,Já vim Pucíčku. Já jdu pro desinfekci a náplast ju, tak pohlídej Maxíka." 
L: ,,Jo." řekla Lucinka a sedla si k Maxíkovi.
David přišel do kuchyně.
D: ,,Co se stalo tak hroznýho, že Lucinka brečí?" zeptal se David.
M: ,,Schodila hrneček a řízla se."
D: ,,A proč si na ní řvala?"
M: ,,Tak sem na ní houkla a co?"
D: ,,A nic. Nemám náladu se hádat." řekl David a lehounce do Mery strčil.
M: ,,Čum na cestu."
D: ,,Ti zase něco přítlo přes ksicht nebo si snad dostala krámy?"
M: ,,Drž hubu!"
D: ,,No jo furt.." odešel David a nezapoměl bouchnout dveřma.
David to Lucince vyčistil a přelepil. Sedli si na pohovku dokud je Mery nevolala k obědu. U oběda panovalo napětí, který by se dalo krájet. Mery s Davidem se na sebe koukali jako kdyby se chtěli zabít. Naobědvali se a Lucinka s Maxíkem se šli koukat na pohádky. David byl v koupelně a Mery v kuchyni. Najednou Maxík začal brečet. David vyběhnul z koupelny a Mery z kuchyně.
M: ,,Co se děje?"
L: ,,Maxík se překulil a spadl z pohovky. Já jsem ho už nestačila chytit."
M: ,,Si normální?! To ho nemůžeš na pár minut pohlídat?!" zařvala na Lucinku a vzala si Maxíka.
Lucinka začala popotahovat.
M: ,,Neřvi!" okřikla jí Mery.
D: ,,Ty se laskavě už taky sklidni! Neudělala to schválně, tak dost!"  okřikl Mery David. ,,Nic mu neni, tak toho nech!" zařval David a šel k Lucince.

SupertátaKde žijí příběhy. Začni objevovat