Video: Zakkum/Elveda..."Oyun bitti, yeniden bаşlаmаk yok.
Kurаllаr böyle аyrılık vаkti.Oyun bitti, kаzаnаbilirdik belki.
Bir şаns dаhа isteme, iş işten geçti.Elvedа yаnıldığım, elvedа pişmаnlığım.
Elvedа kırıldığım dа yeniden kаynаdığım.Elvedа аldаndığım, elvedа zаyıflığım.
Elvedа kаrlаr yаğаn, güvendiğim dаğlаrım.Elvedа yаnıldığım, elvedа pişmаnlığım.
Elvedа kırıldığım dа yeniden kаynаdığım.Elvedа аldаndığım, elvedа zаyıflığım.
Elvedа kаrlаr yаğаn, güvendiğim dаğlаrım.Oyun bitti, yeniden bаşlаmаk yok.
Kurаllаr böyle аyrılık vаkti.Oyun bitti, kаzаnаbilirdik belki.
Bir şаns dаhа iısteme, iş işten geçti.Elvedа yаnıldığım, elvedа pişmаnlığım.
Elvedа kırıldığım dа yeniden kаynаdığım.Elvedа аldаndığım, elvedа zаyıflığım.
Elvedа kаrlаr yаğаn, güvendiğim dаğlаrım.Elvedа yаnıldığım, elvedа pişmаnlığım.
Elvedа kırıldığım dа yeniden kаynаdığım.Elvedа аldаndığım, elvedа zаyıflığım.
Elvedа kаrlаr yаğаn, güvendiğim dаğlаrım..."/Kaç elvedalar sığdırılır kocaman yüreklere.../
Merhaba can okurlarım 👋
Öncelikle demek istediğim videoyu yüklemekte sıkıntı yaşadığım için gözükmeyecek ama ben yine de bölüm şarkısının adını ve sözlerini yazdım, sizlerde bölüme uygun olduğu için dinlemelisiniz, eminim öyle daha bir zevkli gelecektir..
Bölümleri artık düzenleyerek paylaşmaya karar verdim ve bitmiş olan bu hikayemle tekrar sizlerleyim 😍
Uzun bir zaman oldu, değil mi? Düzenleyerek ve özenle bu hikayenin özel bölümlerine gelecek ve sonra yazmaya devam edeceğim bilmenizi isterim 😉
/Karşısındakini kandırdığını sanan her yalancı, birgün kendi doğrularıyla yapayalnız kalacaktır./
Gözlerimi açıp kapatmaktan sıkılmıştım artık, zaman geçmek bilmiyordu. İçimde öyle büyük heyecan vardı ki kabıma sığamıyor, büyük bir sabırsızlıkla damadımı bekliyordum. Liseden beri birlikte olduğum erkek arkadaşımla evleniyorduk. Resmen biz evleniyor, artık hayatlarımızı bir bütün haline getiriyorduk. Hayatımızın birlikte geçecek olmasından güzel ne olabilirdi ki şu hayatta? Bir çok hayal kurmuş, çoğunu gerçekleştirmiştik, azı kalmıştı. En güzeli bugündü, düğün günümüz...
Aslında daha sonrasını hiç düşünmediğimi fark etmiştim. Daha sonra ne yaparız, nasıl yaşar, kaç çocuk yaparız, aynı evde nasıl oluruz, birlikte yaşlanırken birbirimizden soğumuş olur muyuz? Bunları hiç düşünmemiştim. Tabii hayaller kurmuştum ama düşünmemiştim işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ AŞKA İNANDIR
RomanceDüğün gününde terk edilen bir kadındı o. Yasemin DEMİRCİ.. Hayalleri, duyguları, hissettikleri, hissedecekleri, kaderi ve belki de her şeyi değişecekti o gün. Değişti de... Yaşadığı en büyük acısını tek başına atlatmasına sebep olan sevdiği kadının...