Sevgili can okurlarım merhabaaaaa! Böyle başladım diye hemen duyuru yapacağım sanmayın sakın ☺️
Sizlerden tek isteğim desteğinizi eksik etmemeniz, hikayemiz bu hallere geldiyse sizinde emeğiniz çok büyük bunda. Ve birde demek istiyorum ki; 6K'lık kocaman bir aile olduk sizinle 😍
Varlığınız için çok teşekkür ederim ve bekleyen sabrınız içinde. Sizleri çok seviyorum. Umarım finale kadar artarak çoğalır, Çınar ve Yasemin aşkına sahip çıkarız. Bu yolda sizinle olmaktan çok mutluyum❤️
Ayyy yine çok konuştum 🙈
Neyse keyifli okumalarınız olsun canlarım 😘
Medya: Yasemin'in lansmanda giyeceği elbise 👗😍
Video: Feride Hilal Akın- Onur Baytan/ Ayrılık Zor...
Bu şarkı Yaser ve Nil'i anlatıyor biraz..
Hayatın acımasız silsilesinde boğulan zihnimizin karanlık yüzünü tatmak kadar zor bir şey yoktur. O karanlık tüm zihnine sızıp, seni esir aldığında yapacak bir şeyin olmadan çırpınır, durursun. İçine çeken bir hortum gibi seni alıp, savururken tek yapabildiğin dik durmaya çalışmaktır. Hayata karşı, yaşadıklarına karşı, belki de yaşayacaklarına karşı...
Lansman öncesi kızların ısrarıyla dışarı çıkıp, biraz kız kıza takılacak, ertesi gün gidecek olan Nazlı ile vakit geçirecektik. Aynı zamanda da erkekler birlikte vakit geçirecek eğleneceklerdi. Ama öncesinde ajanstaki son işlerle ilgileniyor, bir yandan da konuşma metnimi hazırlıyordum. Lansmanda konuşmam için, reklamın inceliklerinden bahsetmem için, Derya hanım beni görevlendirmişti.
"Bu lansmana Giorgi'de gelecek, bana eşlik etmesini istedim ve beni kırmadı."diyen Seçil'e kaşlarım çatık bakıyordum.
"Anladım canım. Peki siz aranızdaki sorunları hallettiniz mi?"
"Kısmen. Yani onun yaptığının yanlış olduğunu anlatmaya çalıştım, anladı mı bilmiyorum. Şimdilik bu konuyu rafa kaldırdık gibi görünüyor. Çünkü o aramızda sorun olsun istemiyormuş. Bende şimdilik uzatmamayı tercih ettim."dediğinde gözlerindeki ifadeden anladığım kadarıyla, kırgınlığının üzerini örttüğü halde o tozlu kısmı hala onu boğuyordu.
"Peki sen bu konu hallolmadıkça rahat olabileceğinden emin misin?"dediğimde gözlerini kocaman açıp, dudaklarını büzmüştü.
"İnan bilmiyorum Yasemin."dediğinde onun hislerinden dolayı olan karışıklığını anlamıştım.
Giorgi ile kötü olmak istemiyordu. Aralarında bir sorun olsun istemediği oldukça açıktı ama en ufak bir sorunu çözemediklerinde aralarındaki sorun giderek bir çığa dönüştüğünde ikisini de yıkacak boyuta gelir de, onlardan geriye bir şey bırakmazsa diye endişe etmiştim. Sonuçta bazı şeyler konuşulmadan hallolmazdı. Hallolmayan hadiseler günü geldiğinde su yüzüne çıkarken, suyu bulanıklaştırır ve önünü göstermez olurdu. Arkadaşımın üzülmesini kesinlikle istemiyordum.
Bir yandan da aklım Yaser ve Nil'in yaşadıklarındaydı. Kardeşimi o halde görecek kadar kötü etkileyen şeyin ne olduğunu öğrendiğimde ona hak versem de belli etmemiştim. Sonuçta ikisinin arasında bir mevzuydu ve benim karışmam doğru olmazdı ama bana göre Yaser kırılmakta biraz olsun haklıydı. Nil'in eski sevgilisinin yanında Yaser'e sıradan biriymiş gibi davranması onur kırıcı bir hareket olmuştu. Belki kötü bir niyeti yoktu ama ne yapmaya çalıştığını bilmiyordum.
Daha sonra ona nereye kaybolduğunu sorduğumda eski sevgilisinin geldiğini söylemişti söylemesine ama yine bana her şeyi tam olarak anlatmamıştı. Hala benim bildiğimi bilmiyor, Yaser ile olan duygularının farkında olduğumu görmüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ AŞKA İNANDIR
RomanceDüğün gününde terk edilen bir kadındı o. Yasemin DEMİRCİ.. Hayalleri, duyguları, hissettikleri, hissedecekleri, kaderi ve belki de her şeyi değişecekti o gün. Değişti de... Yaşadığı en büyük acısını tek başına atlatmasına sebep olan sevdiği kadının...