2.bölüm

36K 1.2K 404
                                    

Öneri Şarkı: Emre Aydın/ Soğuk Odalar...

NOT: YouTube videosu eklemekte sıkıntı yaşıyorum son zamanlarda ondan Öner'i olarak yazıyorum bilginize canlarım ❤️

"Durdu zamanım, bir şey diyemedim.
Gitmek istedin, ve gittin.

Aynı gökyüzünde, ayrıydı güneşin.
Söyle bari, iyi misin?

Durdu zamanım, bir şey diyemedim.
Gitmek istedin, ve gittin.

Aynı gökyüzünde, ayrıydı güneşin.
Söyle bari, iyi misin?

Burası soğuk, soğuk, soğuk odalar (odalar).
Yoksun neye yarar,
Örtünsem kat kat yorganlar aman.

Soğuk, soğuk olanlar (soğuk olanlar).
Vurdum dibe kadar.
Halimden yalnız uyuyanlar anlar.

Soğuk, soğuk odalar (soğuk odalar).
Yoksun neye yarar,
Örtünsem kat kat yorganlar aman.

Soğuk, soğuk olanlar (soğuk olanlar).
Vurdum dibe kadar.
Halimden yalnız uyuyanlar anlar.

Soğuk odalar (soğuk odalar, odalar, odalar, odalar, odalar)"






/Karanlığa hapsedilen zihnin uğultusu gibi.../







Görselde Yasemin... (temsili)

Selammmm!!!

Daha çok yeni ve güzel bir hikaye olacağına inanıyorum. Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum..

Bakalım neler olacak ?

Nasıl bir kurgu bizi bekliyor?

Hazır mısınız?

O zaman başlıyoruuuuuuzzzz!!



"Ben evlenmek istemiyorum. Ben beceremiyorum. Günlerdir bu fikirle uğraşmaktan sıkıldım. Yapamayacağım, üzgünüm."dediğinde kulaklarımın yanlış duyduğunu varsaymak istemiştim.

      Aslında cümlelerinin nereye gideceğini anlamama, bilmeme rağmen saçma birkaç cümle ile beni kandırmasını istemiştim. Fikirlerimin doğru olmadığına dair birkaç bir şey söylesin istemiştim. Bu olanların gerçek olmamasını istemiştim. Kalbimin kanamamasını istemiştim. Bu çok ağırdı, hemde çok...







"Yasemin."diyerek ona henüz cevap vermemiş olduğumdan dolayı tereddütle yüzüme bakıyordu.

Bir şey diyebilmek, konuşabilmek sanki o an anlamını kaybetmiş gibiydi. Sözcükleri nasıl bir araya getireceğimi unutmuş, konuşmayı yeni öğrenen bir çocuk kadar çaresiz kalmıştım. Gözlerim dolmuş, taşmak için ısrarcı olan yaşlarımı sabit tutmaya çalışmıştım. Yıllardır birlikte olduğum adamın yanında defalarca ağlamış olmama rağmen şu an ağlamayı güçsüzlük varsaymıştım, çünkü bu terkedilişti. Çünkü bu benim yıkımımdı ve onun bunu görmesini istememiştim.

      Kendimi ne kadar sıkmıştım bilmiyordum. Çenemi kenetlemiş tek kelime dahi etmemiştim. Bütün sözcükler bir araya gelse içimdeki tuhaflığı tarif edecek cümle kuramazdı belki.

BENİ AŞKA İNANDIR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin