Video; Selami Şahin/ Gitme Sana Muhtacım...
'Yaşamam için senin sevgine muhtacım...'
Upuzun bir bölümle karşınızdayım. Kusurlarım varsa affola. Gözlerim kapanana değin yazdım ve yazmaktan büyük keyif aldım. Dilerim sizde okurken keyif alırsınız.
Yine çok konuştum 🙈
Okuyun okuyun, okutturun 😍😉
Ruha ilaç olan sevginin, bedene etkisi güneş tutulması gibidir. Ruhun ile bedenin arasında kalan sevgin, bedenini gölgede bıraktığı vakit ruhuna ilaç olur, ruhunu gölgede bıraktığı vakit de bedenine ıstırap olur. Bu ıstırabın acısı küçümsenmeyecek kadar çok olduğundan yakar benliğini. Bir sen bulamaz, içinde binlerce 'ben' aratır durur...
Her akşam olduğu gibi işten eve gelmesini beklerken bir yandan da nasıl söylemesi gerektiğini tüm gün düşünmüş, aklına bir fikir gelmişti. Dolaylı yoldan, sürpriz yaparak bu durumu ona aksedecekti. Tepkisini deli gibi merak ettiği için kalbi sıkışıyor, heyecanın doruklarını yaşıyordu.
Dün kızlarla konuştuğundan beri içi daha rahat olsa da, plan yaparken bir şeylerin eksik olduğunu hissetmişti. Bu yüzden daha farklı bir şey yapmak istemiş, ona önce sevdiği yemekleri hazırlamıştı. Evlerinde kullanmadıkları bir odayı hazırlamış, sürprizi için bir şeyler yapmıştı. Cihan'ın bebek fikrine nasıl yaklaşacağını bilmiyordu. Bu yüzden Deren önce çocuk istediğini hissettirecek, onun tepkisini ölçecekti.
Anahtar sesini duyduğu vakit, kalbi ağzında atmaya başlamış, gülümsemesi aydınlanıp, derin bir nefes alarak kocasını kapıda karşılamak için, evlerinin kapısına gitmişti.
"Hoş geldin sevgilim."diyerek en güzel gülümsemesini sunduğunda, Cihan kapıda karşılanmayı her akşam yaşadığı için içinden bir kez daha Allah'a teşekkür edip, sevdiği kadının gözlerinin içine minnetle bakmıştı.
Bir erkek için aslında böyle şeylerin önemi çok büyüktü. Basit sanılan kapıda karşılanmalar, onurunu yücelten davranışlardı. Sanırım evin erkeği olduğunu bilmek onların gururunu okşuyordu.
"Hoş buldum can eşim."diyerek karısının heyecanlı yüzüne uzun uzun baktıktan sonra, soru dolu bir ifadeyi yüzüne yapıştırmıştı.
"Günün nasıl geçti? Yoruldun mu?"diyerek üzerindeki ceketi alarak, portmantoya asmış, kocasına yardım etmişti.
Karısının bu ilgisi her zaman hoşuna gittiği için ve onun bu kadar güzel gülümsemesine dayanamadığı için Cihan, belini kavradığı karısını kendine doğru hızla çekerken, narin ince belinin biraz kalınlaşmaya başlamış olduğunu fark etmişti. Aslında kilo almış sayılmazdı ama demek ki kadın olduktan sonra vücutta değişimler olduğu gerçek bir yargıydı.
"Seni görünce her şey geçti."dedikten sonra burnuna minik bir öpücük kondurduğu karısının gergin vücudundan bir şeyler olmuş olduğunu anlamıştı.
"Bir sorun yok değil mi?"
Kocasının kollarından sıyrılarak mutfağa doğru giden Deren, bir yandan da konuşmaya çalışıyordu.
"Yo, ne sorunu olsun ki? Karnın acıkmıştır diye düşünmüştüm. Ondan mutfağa gelip kocama yapmış olduğum en sevdiği yemekleri koymak istedim. Hadi duşunu alıp gel de güzel bir yemek yiyelim."diyerek tezgaha yaslanan kadınına bakıp, kocaman gülümseyen adam, daha fazla dayanamayarak karısının dudaklarına özlem dolu uzun bir öpücük kondurmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ AŞKA İNANDIR
RomanceDüğün gününde terk edilen bir kadındı o. Yasemin DEMİRCİ.. Hayalleri, duyguları, hissettikleri, hissedecekleri, kaderi ve belki de her şeyi değişecekti o gün. Değişti de... Yaşadığı en büyük acısını tek başına atlatmasına sebep olan sevdiği kadının...