Eveettt canlar mendillerinizi hazırlayıp öyle okumaya başlayın bu bölümü, ben yazarken çok ağladım 😢
Bölümü hızla paylaşmak için çok fazla düzen konusuna dikkat edemedim. Yanlışlarım, kusurlarım varsa affedin sonra düzenlerim 🤭🤗
Keyifli okumalar dilerim 😇
Medya: GRUP NARA/ GİTME, NE OLUR GİTME...
Bir umuda tutunmak zorundadır insan. Umudu olmayan güneşin doğuşunun kime faydası olur ki? Hayallerini gerçek yapmakla başlar umut. Dört elle sarılmazsan o hayaller nicedir? Hayatı çekilir kılan şeyler olmasını dilediklerimizde gizlidir. Bu nedenle hayaller umutlara, umutlar mucizelere gebedir...
"Eşiniz hamile.. iki buçuk aylık."diyen doktorun onların henüz evli olmadığını bilmediği gibi, ikisinin ne kadar şaşırdığını da bilemiyordu.
Yaser böyle bir şeyin mümkün olmasını henüz idrak edememişken, Nil elini karnına götürüp varlığını hissetmeye başlamıştı bile. Ama bir sorun vardı. Doktorun yüzünün bu kadar düşük olmaması gerekiyordu değil mi? Bebekte bir problem mi vardı? Bilmediğinden dikkat etmemişti hiç kendine, sorun ondan olabilir miydi? Bundan sonra kendine daha iyi bakardı Nil, yeter ki o iyi olsundu.
Henüz evli değilken bir bebeklerinin olacağına normalde endişelenmesi gerekirdi ama Nil hiç endişeli görünmüyordu. Sadece çok şaşkın ve ona bir şey olacak korkusunu taşıyordu. Anne olmak böyle bir şey miydi? Annesi de onu ilk öğrendiğinde korkuyor muydu onun için?
Yaser sonunda farkına vardığında, doktorun derince bir sıkıntıyla elindeki kağıtları incelediğini görmüştü. Nil ile birbirlerine şaşkınca bakarken surat ifadeleri neler yaşadıklarını anlamadıklarını ifade ediyordu. Ne oluyordu?
"Ama.. nasıl söylesem.."
"Ama mı? Bir.. sorun mu var doktor?"diyerek araya giren Nil oldukça korkuyordu.
Bu duyguları hissediyor olmak bile onun için oldukça ilginçti. İlk defa yoğun hislerle bir şey için -üstelik görmediği bir şey için- deli gibi korkuyordu. Adetinin geciktiğini biliyordu elbet ama ilk defa gecikmiyordu ki. Onun adeti her zaman düzensiz olurdu. Bu yüzden hamile olabileceği ihtimalini bile düşünmemişti hiç. Üstelik Yaser ile sadece bir kez birlikte olmuşlardı. Bu kadar çabuk mu oluyordu bebek?
Bebek..
İçinde..
Onların olan..
İkisinden bir parça..
Boğazı düğüm düğüm, içinde tuhaf bir heyecan, karnında garip bir karıncalanma hissediyordu. Oradaydı ama bir sorun vardı. Onu ne pahasına olursa olsun korumak istiyordu. Ellerini karnına sıkıca sarmış, doktorun söyleyeceklerini bekliyordu.
"Evet ne yazık ki.. bebek beklenilenin altında bir gelişim sergiliyor. Üstelik bazı değerlerinizde normal değil. Başka bir arkadaşıma daha sonuçlarınızı gösterdim. Bu tip durumlarda bebeğinizi ya da sizi kaybetme durumumuz söz konusu olabilir..."
Devamını dinleyemeyecek kadar acının içine batan Nil'in kulakları duymaz olmuştu. Gözlerinden akan yaşların ardından Yaser'in sinirle doktora bir şeyler söylediğini görüyor ama duymuyordu.
"Ne saçmalıyorsunuz siz? Bir yolu olmalı. Daha çok küçük değil mi?"
"Üzgünüm Yaser bey, size güzel şeyler söylemek çok isterdim."diyen doktorunda gözlerinin dolduğunu görebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ AŞKA İNANDIR
רומנטיקהDüğün gününde terk edilen bir kadındı o. Yasemin DEMİRCİ.. Hayalleri, duyguları, hissettikleri, hissedecekleri, kaderi ve belki de her şeyi değişecekti o gün. Değişti de... Yaşadığı en büyük acısını tek başına atlatmasına sebep olan sevdiği kadının...