27.bölüm

13.1K 594 423
                                    

Evetttttt canlar yeni bölümle daha sizlerleyiz, sizleri çok seviyoruz ❤️

Lütfen oylarınızı eksik etmeyin, hayalet okuyucu olmak yerine benim için hikayem için destek olup, o güzel parmakçıklarınızla oy atın, yorum atın, inanın ben burda mutluluktan havalara uçarım ☺️

Neyse keyifli okumalar diler bu yazar sizeee, kalın sağlıcakla 👋👋😍

Bölümle alakası olmasa da Mehmet Erdem'in sesine bayıldığımdan videodaki 'Sensiz Ben Olamam' şarkısını paylaşmak istedim sizlerle 🥰

Ve medyada Yasemin'in birine aldığı hediye var 🤭😉

Hayatın karşınıza çıkardıkları süprizlere bakarken hata yapmaktan da korkmamalısınız. İnsan hatalarıyla olgunlaşır, olgunluğuyla da hayata tutunurdu. Bir hata bazen hayatınıza mahal olabilirdi elbette. Bu yüzden hata yapayım derken yanlış seçimlerle hayatınızı zindana çevirmemeliydiniz çünkü bazı hataların geri dönüşü olmazdı...

Elindeki elbiseyi burnumun dibine sokmaktan çekinmeyen Pelin'e ters ters bakıyordum. Yaz mevsimine uygun, belden sıkmalı salaş bir tulum elbiseydi. Omuzları kalın askılı ve boyu dizlerde bitiyordu. Gözlerimi ortaya çıkaracak kadar yeşil ve oldukça da hoş bir elbiseydi ama Pelin'in bu ısrarcı tutumu beni çileden çıkarmıştı. Girdiğimiz her mağazada bana elbise bakmış, kendine bir şey seçmemişti. Sanki bu alışverişe sadece benim için çıkmışız gibi davranıyordu.

Gözlerimi belertip, ağzımdan bir 'of' çıkana kadar suratına bakmıştım. 'Of' kelimesindeki 'f' harfi bir hayli uzundu ve sıkıntımı yeterince anlatıyordu.

"Yahu Pelin birazda kendin için bir şeyler baksana. Geldiğimizden beri hep benim için bakıyorsun."dediğimde bozulur gibi olduğunu gördüğümde, onu üzdüğümü düşünüp ekleme gereği hissetmiştim.

"Kesinlikle beğenmediğimden değil ama sen neden kendine bir şey bakmıyorsun?"dediğimde Nil bizden biraz uzakta olduğu için konuşmalarımızı duymuyor, elinde tuttuğu birkaç elbisenin yanına yenilerini ekliyordu.

"Bilmem, yani bunları hep sana yakıştırdığım için sanırım. Bana yakışmaz ki bunlar."dediğinde çok şaşırmıştım.

Bu kız kendi fiziğinin güzelliğinin farkında değil miydi yani?

Kendimi onu süzmeye başlarken bulmuştum. Pelin'in gerçekten fiziği yerindeydi ama biraz stilinde değişikliklere ihtiyacı var gibiydi. Sürekli kot pantolon ve tişört giyerek afet olunmuyordu.

"Saçmalıyorsun. Asıl sana yakışır bu elbise. Kızım senin hafif yanık teninde bu renk oldukça uyumlu olur. Bence bir dene bakalım fikrin değişecek mi?"dediğimde gözlerindeki ışıltıdan böyle ufak şeylere sevinebilir olduğunu fark etmiştim.

Kabine gidip deneyeceği sırada birkaç elbise daha eline sıkıştırıp göndermiştim. Nil yanıma geldiğinde elindeki kıyafet sayısı oldukça fazla olduğunu fark ettiğimde gülmüştüm. Kıtlıktan çıkmış gibi alışveriş yapmak gerçekten bizim cinsimize göre bir şeydi.

"Yasemin, sence bu nasıl? Rengi tenime uygun mu?"diye sorduğunda elindeki yavruağzı gömleği gösteriyordu.

Gömlek spor kesim, kolları omuzda biten sıfır kollu, iki yakasında işlemesi olan ve önden komple düğmeli bir gömlekti. Nil üzerine doğru tuttuğunda ona gerçekten yakışacağını düşündüğüm için konuşmuştum.

"Rengi çok güzel ve sana da yakışmış, beğendim."dediğimde kafamı Pelin'in olduğu kabine çevirmemle hayran kalmam bir olmuştu ve tek hayran kalanda ben değildim.

BENİ AŞKA İNANDIR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin