BÖLÜM 14

26.3K 1.3K 1K
                                    

Seval KURT

Sonunda Cemre'nin salonuna pijamalarımızla kurulduğumuzda rahat bir oh çektim.

Sonunda Cemre'nin salonuna pijamalarımızla kurulduğumuzda rahat bir oh çektim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eve geldiğimizde Ozan abilerin evi araması baya bir uzun ve sıkıcı sürmüştü. Sonunda onlar ikna olup evden çıktıklarında da üzerimizi değiştirip, kendimize güzel bir sofra hazırladık.

Çerez, cips, patlamış mısır gibi bir çok kalori kaynağı masadaki yerini aldığında bizde rahat koltuklara kurulduk.

Cemrenin evi bir apartmanın ikinci katında, iki odalı güzel bir daireydi. Küçük ama oldukça şirin bir evdi.

Mor, gri ve kırmızının hakim olduğu ev düşündüğünde karışık gelse de Cemre çok iyi bir uyum yakalamıştı.

Salonunun duvarları çok açık bir gri, koltukları koyu bir mor ve aksesuarları kırmızıydı. Büyük ekran televizyondan güzel bir müzik listesi hazırladık ve açtık.

Cemre de elinde şarap ve kadehlerle salona geldiğinde heyecanla ellerimi çırptım.

"Ya süpersin Cemre." Derken keyifle doğruldum.

Cemre eğer arkadaş isek ona hanım demememiz gerektiği konusunda ısrar edince bizde ismiyle seslenmeye başladık.

"Aslında bu arkadaşı bu akşam tek başıma içecektim ama madem sizde geldiniz hep birlikte içelim." Diyen Cemre de yerini aldı.

"Ben içmem. Daha önce hiç içmedim." Diyen Gülce ile gülümsedim.

"Tadına bakarsın gül güzeli. Hoşuna gitmezse içmezsin." Dediğinde dudaklarını büzüp masadaki şişeye baktı.

"Kızlar herkesin en fazla iki kadeh hakkı var. Hiç içmeyenlerin ise sadece bir kadeh. Amacım sarhoş olmanız değil. Sonra o dışarıdaki iki yarma ile uğraşamam. Ya da evdeki yarmalarınızla!" Diyen Cemre ile kahkaha attım.

Bu arada cebimdeki telefonum titredi. Ekrana baktığımda Pamir'in mesaj attığını gördüm.

Papam: Ben seni şimdiden çok özledim çitlembiğim. Gitmese miydin acaba?

Yazdıklarını okuyunca gülümsedim. Bende şimdiden çok özlemiştim ama böyle bir şeye de ihtiyacım vardı. Hızla parmaklarım ekranın üzerinde gezinmeye başladı.

Ben: Bende seni özledim papamım ama kızlar gecesine ihtiyacım var. Hem sabah yeniden yanında olacağım.

Gönderdiğimde çok geçmeden cevap geldi.

Papam: Şu an orada olmak yerine benim kollarımda olmalıydın güzelim ve ben senelerdir hasretini çektiğim dudaklarının tadına bakıyor olmalıydım.

Okuduğum mesajla alt dudağımı ısırdım. Pamir'in beni öptüğünü düşününce kalbimdeki kelebekler kanatlandı.

Bu büyülü an ise kafama gelen yastıkla dağıldı. Kafamı kaldırdığımda kızların bana baktığını gördüm.

DilhunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin