Bölümde +18 sahne vardır. Başladığı ve bittiği yeri belirttim.
İyi okumalar...
Gülce TURAN
Tehdit telefonunu aldığımdan beri odamda deli gibi dönüp duruyorum.
Elimde telefonla ne yapmam gerektiğine karar vermeye çalışırken binlerce kez Egemen'i aramayı denedim.
Elim bir türlü ara tuşuna basmayınca da telefonumu yatağımın üzerine fırlattım.
Sakin olup mantıklı düşünmem gerektiğinin farkında olduğum için derin birkaç nefes alıp sakinleşmeye çalıştım.
Yaklaşık iki saattir odamda deli gibi dönüp duruyorum ama bunun karar vermeme hiçbir yardımı olmadı.
Korkuyla atan kalbim biraz daha sakinleştiğinde camın önüne oturdum ve adamın dediklerini tekrar düşünmeye başladım.
Adamın ses tonu bir yerlerden tanıdık geliyordu ama nereden olduğunu bir türlü çıkaramadım.
Bunu düşünmeyi bir kenara bırakıp tekrar söylediklerine odaklandım. Eğer dedikleri doğruysa Egemen tehlikede demektir.
Bu düşünce bedenimdeki tüm tüyleri diken diken ederken huzursuzca kıpırdandım. Böyle bir durumda yapılacak en mantıklı şey olanları Egemen'e anlatmak.
Hem adam sırf ben gideyim diye blöf de yapıyor olabilir. Sonuçta Egemen beni etrafındaki kötülükler için uyarmıştı.
Anlattıklarına bakılırsa da blöf olması yüksek ihtimal. Evet evet en iyisi Egemen'e bu durumu anlatmak.
Hızla yerimden kalkıp telefonumu aldım. Egemen'i aradığımda açılmasını beklerken sabırsızca dolanmaya başladım.
"Güzelim." Sesini duyduğum an kaybolan huzurumun bir kısmına kavuştum.
"Egemen..."
"Güzelim şu an önemli bir toplantıya gireceğim. Ben seni çıkınca arayayım mı?" Ben cümleme başlayamadan Egemen sözümü kesti.
"Seni seviyorum safderunum." Telefonu kapattığında boş boş ekrana baktım.
Söyleyecek cesareti ancak bulmuşken konuşamamam kötü oldu.
"Neyse sakin ol Gülce. Gelince anlatırsın daha iyi olur." Kendi kendime konuşarak yatışmaya çalıştım.
İçimdeki huzursuzluk artmaya devam ettiğinde oda üzerime gelmeye başladı. Daha fazla dayanamadığım için telefonumu yanıma aldım ve odamdan çıktım.
Alt kata indiğimde ev sessizdi.
"Kızım bir şey mi istedin?" Nevin sultanın sesi ile ona döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilhun
General Fiction"Neden böyle yapıyorsun Egemen?" Derken sesim ağlamaklı çıkmıştı. Gözlerim dolu dolu olsa da inatla kendimi tutuyorum. Ağlamayacağım! Egemen bana döndüğünde, kahve gözlerinde gördüğüm kararlılık canımı acıttı. "Anlamıyorsun değil mi Gülce?" "Anlamı...