Gülce TURAN
Gördüğüm görüntüyü anlamlandırmaya çalışırken karşımdaki kadını süzmeye başladım.
Sarışın kadının kısa, küt kesim saçları ardı. Saçının çevrelediği yüzü naif ama keskin hatlara sahipti. Normalden fazla şişirilmiş dudakları ve keskin yeşil gözleriyle yırtıcı duruyordu.
Üzerinde tek parça süper mini bir elbise vardı. Bacak bacak üzerine attığı için baseni ve kalçasının birleştiği çizgiye kadar her şey gözler önündeydi.
Ben sahteyim diye bağıran göğüsleri, elbisenin derin dekoltesi yüzünden hayale yer bırakmıyordu.
"Senin burada ne işin var!" Egemen'in sert ve soğuk sesi ile şaşkınlığını üzerinden attığını anladım.
Ben hala kendime gelememişken Egemen elini belime yerleştirip odaya girmemi sağladı. Ardımızdan kapıyı sertçe kapattığında kendime geldim.
Kadının dudaklarını büzerek Egemen'e baktığını gördüğümde kanımda tanımadığım bir his dolanmaya başladı.
"Egemen'ciğim ne kadar da tatlısın. Her zaman ki gibi!" Kadının bebek gibi konuşması tiksinmeme sebep oldu.
Egemen;
"Bana bak..." Derken sözlerimle lafını kestim.
"Pardon ama sevgilime hangi hakla çığım eki getiriyorsun?" Dedikten sonra kadını tiksinerek süzdüm.
Az önce yayılmış olan bedeni benim sözlerimle gerilirken az önce ona yaptığım gibi beni süzmeye başladı.
"Demek doğruymuş." Diyen kadının bakışları dalgın bir hal aldı.
Ben ne dediğini anlayamadığımdan Egemen'e baktım. o ise şaşkın gözlerle bana bakıyordu. Neye bu kadar şaşırdığını anlamaya çalışırken bakışlarını kadına çevirdi.
Az önce benim üzerimde olan kahvelerinin o kadına dönmesi bilmediğim issin karnıma toplanmasına sebep oldu. Nefessiz kalmış gibi derin bir nefes alma ihtiyacı hissettim.
Egemen'e baktığımda bana bakışlarından eser olmadığını, kadına buz gibi ifadesiz gözlerle baktığını gördüğümde rahatladım.
"Ne istiyorsun Canan?" Adını öğrendiğim kadına döndüm.
Kırgın gözlerle Egemen'e bakıyordu.
"Babam sevgilin olduğunu söylediğinde inanmadım. Gelip kendim görmek istedim." Kadının öfkeli sesi ile kaşlarım havalandı.
Kafam allak bullak olurken sessiz kalmayı tercih ettim.
"Gördüğüne göre defolup gidebilirsin!" Kadın Egemen'in dediği ile öfkeyle masadan indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilhun
General Fiction"Neden böyle yapıyorsun Egemen?" Derken sesim ağlamaklı çıkmıştı. Gözlerim dolu dolu olsa da inatla kendimi tutuyorum. Ağlamayacağım! Egemen bana döndüğünde, kahve gözlerinde gördüğüm kararlılık canımı acıttı. "Anlamıyorsun değil mi Gülce?" "Anlamı...