FİNAL PART-2

32.3K 1.1K 785
                                    

Sizlerden finale yakışır oy ve yorum istiyorum güzellerim. Karakterlerimize onlara yakışır bir şekilde veda edelim.

İyi okumalar...



3 Yıl Sonra

Gülce KURT

Aynada kendimi izlerken, yansıyan görüntünün bana ait olduğuna inanmakta zorlanıyordum.

Aynada kendimi izlerken, yansıyan görüntünün bana ait olduğuna inanmakta zorlanıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onca olan kötülüklerden sonra her şey yoluna girmiş ve okulumu bitirmiştim. Şimdi de mezuniyet törenim için hazırlanmıştım.

Aynada kendimi izlerken büyüyen karnımı sevgiyle okşadım. Bebeklerim dokunuşumu hissetmiş gibi içimde kıpırdanırken kıkırdadım.

"Bebeğim." Egemen'in boğuk sesi ile arkamı döndüm.

Odamızın kapısında durmuş, koyulaşmış gözleriyle beni izliyordu.

"Nasıl olmuşum sevgilim?" Derken kendi etrafımda tur attım.

"Seni odaya kilitlememe sebep olacak kadar güzel olmuşsun bebeğim." Dediklerine kıkırdarken yanıma gelip belime sarıldı.

Aramızda engel olan karnıma bakışlarını eğip gülümseyerek tekrar bana baktı.

"Hamilelik bir insana bu kadar yakışır mı bebeğim?" Dudakları yaramaz bir şekilde yüzümde dolanırken tekrar güldüm.

"Eğer hamile olan bensem yakışır." Ukala cevabım üzerine gür bir kahkaha koy verdi.

"Haklısın sevgilim." Deyip dudaklarımdan öptü ve arkamı dönmemi sağladı.

Aynada tekrar kendimle bakışırken Egemen arkamdan sarılıp ellerini büyümüş karnıma yasladı.

Kendimi bir kez daha beğeniyle süzerken karnımdaki eller ağır ağır dolaşmaya başladı.

Mezuniyetim için kırmızı dizlerimde biten mini bir elbise seçmiştim. Elbisem göğüslerime kadar bedenime yapışıyor, sonrasında bollaşıyordu. Bu sayede karnım rahatsız olmuyordu.

Derin göğüs dekoltesi, süt toplayıp büyüyen göğüslerimi iyice gözler önüne sunarken seksi bir görüntü oluşmasını sağlıyordu.

Seval daha iddaalı bir şeyler giymemi söylerken Egemen gördüğü an itiraz etmişti. Bende oturup ağlamış ve anında kocamı ikna etmiştim.

Elbisemi siyah düz babetlerim ve onlara uygun mini çantamla tamamlamıştım. Saçlarımı Seval maşa yapıp serbest bırakmış ve hafif bir makyajla beni güzelleştirmişti.

"Gülce'm bu elbiseyi giymesen mi?" Egemen gözlerini diktiği göğüslerime bakarak konuştuğunda telaşla ona baktım.

Son dakika vazgeçmemesi için gözlerimin dolmasını sağlayıp;

DilhunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin