BÖLÜM 27

25.7K 1.1K 624
                                    

Bölümde +18 sahne vardır. Başladığı ve bittiği yeri belirttim.

İyi okumalar...



Pamir ÜNAL

Barış'ın burada ne aradığını anlamaya çalışırken dikkatli bir şekilde onu izlemeye başladım.

Barış'ın burada ne aradığını anlamaya çalışırken dikkatli bir şekilde onu izlemeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Egemen bırak Ender'i." Barış'ın konuşması ile Ege'nin sırtı iyice kasıldı.

Ne kadar sinirli olduğunu bildiğim için kendimi tetikte tuttum. Bir anda ortalığın karışma ihtimali çok yüksekti.

"Barış bir daha demeyeceğim siktir git!" Buz gibi sesi ortama düştüğünde Barış'a döndüm.

Sıkılı dişleri ile Egemen'e bakarken beline uzandı. Silahını aldığını anladığım an bende kendi silahıma uzandım.

Barış, Egemen'i hedef alırken bende onu hedef aldım.

"Bırak lan silahını!" Bağırmam ile Egemen bakışlarını Ender'den çekti.

Barış'ın elindeki silaha alayla bakıp;

"O tetiği çekecek kadar erkek oldun mu?" Dediğinde Barış'ın öfkesi arttı.

"Ne kadar erkek olduğumu göstermekten zevk duyarım Egemen! Bırak Ender'i."

"Bırakmazsam ne olur?"

"Seni öldürürüm. Bu sayede de Gülce bana kalır." Bu sözler Egemen'in sınırı oldu.

Ender'in başındaki silahını geri çekip Barış'ın üzerine ürüdü.

"Ulan şerefsiz seni siker siker çoğaltırım!" Barış'a varamadan önüne geçtim.

Saniyelik olayın adrenali yüzünden nabzım hızlanırken sakin bir sesle;

"Amacı bu yapma kardeşim." Dedim.

Egemen bana öfkeyle bakıp;

"Çekil Pamir!" Dese de çekilmedim.

Gülce'nin adını ağzına aldığı için şu an Barış'ı öldürme potansiyeli vardı. Ben kardeşimin bir pislik yüzünden elini kana bulamasını istemiyorum.

"Ege sakin ol kardeşim. Şimdi gidelim ve sakin kafayla düşünelim. Arada Savaş var unutma." Egemen biraz sakinleşmiş olacak ki fısıltıyla söylediklerimi başıyla onayladı.

Ben geri çekilince doğrudan Barış'a bakıp;

"Şu an yaşıyorsan tek sebebi Savaş bunu sakın unutma! Bir kez daha karşıma çıkarsan kendi ellerimle öldürürüm seni!" Dedi.

Salondan çıkmadan Ender'in olduğu masaya döndü. Adamımız hala onu sabit tutuyordu.

"Sana gelince şerefsiz. Sevdiğim kadından uzak duracaksın, bir daha adını bile ağzına alırsan hayatını azaba çeviririm. Unutma senin de karın ve kızın var.

DilhunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin