Bölümde +18 sahne vardır. Başladığı ve bittiği yeri belirttim.
İyi okumalar...
Gülce KURT
Uzun yolu bitirip sonunda hala daha bilmediğim yere vardığımızda Egemen nereye geldiğimizi söylememekte direniyordu.
"Artık söylesen mi Egemen?"
"Mızmızlanma karıcığım. Şurada sana sürpriz yapıyorum." Dediğinde gülerek açtığı kolunun altına girdim.
Uçaktan indiğimiz anda bizi bekleyen arabaya binmiş ve tekrar yola koyulmuştuk. Yurt dışında olduğumuzu dışında hiçbir bilgim yoktu.
Ülkelerden anlamadığım ve yabancı dilim olmadığından, gördüğüm tabelalardan da bir çıkarım yapamadım.
"Ama bak ben çok merak ediyorum."
"Ben tüm merakını gidereceğim bebeğim. Biraz daha sabırlı ol." Kulağıma fısıldadıkları yüzünden kızarırken hızla şoförü kontrol ettim.
Adam bizi umursamadan yoluna devam ediyordu.
"Sen ne edepsizsin ya."
"Bebeğim asıl edepsizliği balayımız başladığında göreceksin sen." Gözlerim kocaman açılırken bakışlarımı kaçırdım.
Eğer biraz daha Egemen'i kışkırtırsam nerede olduğumuzu umursamayacaktı. En iyisi uslu uslu gideceğimiz yere kadar beklemekti.
Sıcacık kollarını etrafıma sardığında gülümseyerek sırtımı ona yasladım. Parmağımdaki tek taşıma ve alyanslarıma bakarken hala daha bir rüya olmasından korkuyordum.
Onca olan şeyden sonra böyle bir mutluluk yakalayabileceğimi kim bilirdi ki? Şahsen biri bana tüm bunları yaşayacağımı söylese güler geçerdim.
Araba durduğunda heyecanla etrafıma bakındım. Liman gibi bir yere geldiğimizi görünce şaşkın bakışlarımla arkamda duran kocama döndüm.
Egemen konuşmak yerine bana göz kırpıp arabadan indi ve benimde inmeme yardım etti. El ele limana geçtiğimizde adamlar valizlerimizi çıkarmış hızla ilerliyordular.
"Egemen nereye gidiyoruz?" Dememle bir anda durdu.
Beni kendine çevirip kollarına aldı ve burnumdan öptü.
"Bu ne merak Gülce Kurt?" Kıkırdayarak kollarımı boynuna doladım.
"Ne yapabilirim Ege Kurt? Sürprizlerle dolu bir kocam var." Egemen gamzesini gösterecek şekilde güldüğünde parmak uçlarımda yükselip yanağındaki çukuru öptüm.
"Seni seviyorum meleğim."
"Bende seni seviyorum Ege'm." Şaşkın şaşkın bana baktığında bu tatlı haline güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilhun
General Fiction"Neden böyle yapıyorsun Egemen?" Derken sesim ağlamaklı çıkmıştı. Gözlerim dolu dolu olsa da inatla kendimi tutuyorum. Ağlamayacağım! Egemen bana döndüğünde, kahve gözlerinde gördüğüm kararlılık canımı acıttı. "Anlamıyorsun değil mi Gülce?" "Anlamı...