BÖLÜM 29

26.6K 1.1K 837
                                    

Gülce TURAN

Eve vardığımızda beyler bizi bekliyordular.

"Kızlar biraz daha gelmeseniz arama emri çıkartacaktık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kızlar biraz daha gelmeseniz arama emri çıkartacaktık." Diyen Pamir abi ile güldük.

Onun yanında duran sevgilime baktığımda gülüşüm yüzümde donuklaştı. Egemen koyu gözleriyle dikkatli bir şekilde yüzümü tarıyordu.

Bakışları dudaklarıma takıldığında yutkunma ihtiyacı hissettim.

"Abi Gülce çok güzel olmamış mı?" Seval'in seslenmesi ile aramızdaki büyü bozuldu.

"Çok güzel olmuş. İkinizde çok güzelsiniz." Egemen'in beni beğenmesi gülümsememe sebep oldu.

"Hadi çıkıp giyinin geç kalmayalım." Diye eklediğinde merdivenlere yöneldik.

Daha çıkamadan;

"İnşallah katil olmama sebep olmazsınız." Dediğinde dudağımı dişledim.

"Al benden de o kadar. Çitlembik vücudunu kendine sakla." Pamir abinin de destek çıkmasıyla Seval'e baktım.

Omzunu silkip merdivenleri çıkmaya devam etti. Onu takip ederken içimden dua etmeye başladım. Sağ salim bu geceyi bitirirsek iyi idi.

İlk benim odama girdik. Seval odamda beklerken ben banyoya geçip üzerimdekileri çıkardım. İç çamaşırlarımı değiştirip kıyafetime uygun olanlarını giyindim.

Silikon iç çamaşırı elbise için tasarlanmıştı. Arka kopçası olmayan sütyenin önden bağları vardı. Bağları sıktığımda normal boylarda olan göğüslerim daha büyük ve dolgun gözükmüştü.

İşimi bitirdiğimde bornozumu üzerime geçirip odama döndüm. Seval elbisemi kılıfından çıkarmış beni bekliyordu. Beni görünce gözlerini devirip;

"Sendekilerin aynısı bende de var gül güzeli, boşuna kendini saklıyorsun." Dedi.

"Senin kadar edepsiz değilsem benim suçum mu?" Kahkaha attı.

"Geçen gün bana sorduğun soruları bilmesem edepli olduğuna inanacağım." Dediğinde yanaklarım yanmaya başladı.

"Hadi hadi bırak kızarmayı da çıkar üzerindekini, sana yardım edeyim ki bende gidip giyineyim." Utansam da bornozumu çıkardım.

Seval beni bir süre süzdü ama yorum yapmadı. Bu beni bir nebze rahatlatırken hızla elbisemi elime aldım ve giyindim.

Seval'e döndüğümde arkasındaki gizli fermuarı çekti.

"Tamamdır canım. Sen gerisini halleder misin?"

"Hallederim kara kızım sende hazırlan." Seval bana havadan bir öpücük yolladı ve odadan çıktı.

DilhunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin