Bölümde +18 sahne vardır. Başladığı ve bittiği yeri belirttim.
İyi okumalar...
Egemen KURT
Önümdeki dosyaları incelerken ağrıyan başımı ovalamaya başladım. Birkaç gündür işler oldukça yoğundu bu yüzden ne ben ne de Pamir başımızı işten kaldıramıyorduk.
Görüşme yaptığımız son firmanın isteklerini gözden geçirirken programda yapmamız gereken değişiklikleri tek tek not aldım.
Sonunda bitirebildiğimde arkama yaslanıp telefonumu elime aldım. Güzelimin numarasını tuşladığımda gözlerimi kapatıp beklemeye başladım.
"Efendim kocacığım." Sesi ağrıyan başıma iyi gelirken gülümsedim.
"Safderunum. Ne yapıyorsun?"
"Canavarlarla uğraşıyorum canım sen ne yapıyorsun? İşleri azaltabildin mi?" Karımın güzel yüzü gözümün önüne gelirken gülümsedim.
Gülce çocuklar büyüyünce okulunu açmış ve işletmeye başlamıştı. Şu anda 25 kişilik bir sınıfı vardı. Tüm öğrencileri onu çok seviyordu ve o da öğrencileri ile çok iyi anlaşıyordu.
"Çoğunu hallettim sayılır ama hala bir sürü işim var." Derken sıkıntıyla iç geçirdim.
"Hayatım sen üstesinden gelirsin o yüzden dert etme."
"Ama senin yanına gelemiyorum." Derken dişlerimi sıktım.
Karımı özlemiştim. Bir haftadır vaktimin çoğunu işte geçirmek zorunda kaldığımdan ne karımla ne de çocuklarımla istediğim gibi ilgilenemiyordum.
"Dün yediğin hurmalar bugün tırmalıyor kocacığım. Kaçıp kaçıp yanıma gelmelerine say." Gülce kıkırdayarak konuşurken bende güldüm.
"Sen ne zaman karneleri verip tamamen bana kalıyorsun?" Dememle kahkahası kulaklarıma ulaştı.
Sesi beni mest ederken gülümsemem genişledi. Bugün karne günüydü. Gülce'nin okulu tatile girdiği gibi çocuklarında okulu tatile giriyordu. Bu da tüm canavarların yaz boyunca evde olacağı anlamına geliyordu.
"Öğleden sonra dağıtacağım. Veliler yavaş yavaş toplanmaya başladı."
"Bizimkiler kaçta alacaktı?"
"Onlarda öğleden sonra alırlar." Ne kadar konuşmaya devam etmek istesem de işe dönmem gerekiyordu.
"Tamam güzelim. Benim şimdi kapatmam lazım. İşleri halledip çocukları almaya gideceğim."
"Tamam sevgilim. Seni seviyorum."
"Seni seviyorum safderunum." Gülce telefonu kapatırken bir süre istifimi bozmadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilhun
Fiksi Umum"Neden böyle yapıyorsun Egemen?" Derken sesim ağlamaklı çıkmıştı. Gözlerim dolu dolu olsa da inatla kendimi tutuyorum. Ağlamayacağım! Egemen bana döndüğünde, kahve gözlerinde gördüğüm kararlılık canımı acıttı. "Anlamıyorsun değil mi Gülce?" "Anlamı...