6 Ay Sonra
Seval ÜNAL
Sonunda yaz geldiği için mutluyum.
Kış ardımızda kalmış ve kendisiyle birlikte tüm kötü şeyleri de götürmüştü. Geçen zamanda her şey biraz daha yoluna girmiş ve normal bir ritüel tutturmuştuk.
Evimizin tüm ahalisinin evlenmesiyle çevremizde yeni bir düzen oturmuştu. Hepimiz kendi evlerimizde olsak da hala aynı bahçenin içindeydik ve istediğimiz an birbirimizi görebiliyorduk.
Abimin ve Pamir'in bu geçen sürede uğraştıkları pis işlerden biraz daha uzaklaşması hepimizi rahatlatmıştı.
Ümit amcanın da verdiği destekle yavaş yavaş kendilerini bu işlerden soyutluyordular. Hayaletten ise hiç ses yoktu.
Ben artık vazgeçmiş olmasını umuyorum ama hala çok dikkatliyiz. Onun için alının hiçbir önlem hafifletilmemiş hatta daha fazlası da alınmıştı.
Elbette ki bu sürenin en büyük heyecanı minik kızım olmuştu. Pamir ile bir kızımız olacak. Bunu ilk duyduğumda dünyalar benim olmuştu. Pamir ise çocuklar gibi şen bir şekilde sevinmişti.
Kızımız biraz nazlı olduğundan hamileliğimin beşinci ayında ancak cinsiyetini öğrenebildik. Küçük hanım o zamana kadar kendini hep sakladı.
Kız olduğunu öğrendiğimiz andan beri de evimizde büyük bir hazırlık vardı. Çevremizdekiler bizden daha heyecanlı olduğundan, şimdiden kızımızın bir oda dolusu kıyafeti ve oyuncağı vardı.
Elbette ki en büyük jest abimden gelmişti. Kızımızın odasına o yaptırmak istemişti ve tüm odayı da o dizayn etmişti.
Beyaz ağırlıkla hazırlattığı odayı şeker pembesiyle harmanlamış ve araya uçuk lila rengini eklemişti.
Bize tamamen hazır olana kadar gösterilmemişti. Bitmiş odayı gördüğümde ise resmen dilim tutulmuştu. Abim hayallerimin çok ötesinde bir oda hazırlamıştı.
Abimin hazırlattığı odayı gördüğüm an tüm yaşananlar silinip gitti. İçten içe hala sözlerine kırgın olan kalbim her şeyi affetmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilhun
General Fiction"Neden böyle yapıyorsun Egemen?" Derken sesim ağlamaklı çıkmıştı. Gözlerim dolu dolu olsa da inatla kendimi tutuyorum. Ağlamayacağım! Egemen bana döndüğünde, kahve gözlerinde gördüğüm kararlılık canımı acıttı. "Anlamıyorsun değil mi Gülce?" "Anlamı...