BÖLÜM 24

27.3K 1.2K 1K
                                    

Seval KURT

Pamir'in bana evlenme teklifi ettiği akşam rüya gibiydi.

Yıllardır hayalini kurduğum şeylerin sonunda gerçekleşiyor olması benim için en büyük mutluluk oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yıllardır hayalini kurduğum şeylerin sonunda gerçekleşiyor olması benim için en büyük mutluluk oldu. Pamir'i o kadar uzun yıllardır seviyorum ki, onu karşılıksız sevmeye o kadar çok alıştım ki, şimdi aynı karşılığı alıyor olduğuma inanmak zor oluyor.

O akşam gözlerimi kırpmaya bile korkmuştum. Pamir bana evlenme teklifi ederken, bedenimi ona ait kılarken, aynı zamanda onunda bana ait olduğunu öğrenirken tüm bunların rüya olmasından çok korktum.

Sevmek, aşık olmak garip bir şey. İnsana her türlü şeyi yaptıran, tüm fedakarlıklar için göğüs germesini sağlayan büyülü bir duygu. Aynı zamanda da sabır işi. Özellikle bizim ki gibi bir hikayeniz var ise.

O sabah uyandığımda gözümü açmaya korkmuştum. Uyanıp yatağımda olmaktan, tüm yaşananların rüya olmasından deli gibi korkmuştum.

Tam o anda Pamir'in belimdeki kolunun beni sıkmasıyla tüm korkularım yatıştı. Yavaş yavaş gözlerimi açtığımda ise ilk gözüme çarpan yüzüğüm olmuştu.

İçimi büyük bir mutluluk kaplarken arkamı dönmüş ve sevdiğim adamı izlemiştim. Onu sevmek yaptığım en doğru şeydi.

Bedenimi ona ait kılmak ise bambaşka bir histi. Kimine göre yanlış olsa da ben en güzel doğrumu yapmıştım. Sevdiğim adamın bana dokunması mükemmeldi. Hele yaşına rağmen kimseyle olmadan beni beklemiş olması, tarifi imkansız bir histi.

O akşam Pamir ile yaşadığım her şey çok güzel ve özeldi. Yeni tanıştığım tutku ve arzu o kadar güçlü hislerdi ki insan her an kendini onların girdabına bırakabiliyordu.

Akşamın düşünceleri yüzünden bedenim sevdiğim adama özlem duymaya başladı. Bende sevgilimi en güzel şekilde uyandırdım.

Pamir'in benimle tapınırcasına sevişmesinden sonra kalkıp güzel bir kahvaltı yapmıştık ve tüm günü orada geçirmiştik. Henüz etrafımızda oluşan baloncuktan ayrılmaya hazır değildim.

Öğleden sonra eve dönme sürecimizde Pamir sessizdi. Onun bu sessizliği beni tedirgin etse de üzerine gitmedim. Eve geldiğimizde Pamir duş almak için odasına çıktığında bende odama çıktım.

Rahatlatıcı bir duş aldıktan sonra bir süre yatağımda oturup olanları değerlendirdim. Tüm olanların gerçekliğini kanıtlamak istercesine parlayan yüzüğümü dakikalarca izledim.

Pamir gelip beni odamdan çıkarana kadar bu şekilde devam ettim. Yemek yemek için masaya oturduğumuzda hep birlikte güzel bir sohbet başlattık.

Aklımın bir köşesi abim ve Gülce de olsa da onları rahatsız etmemek için aramadım. Pamir'in telefonu çaldığında ise her şey tepetaklak oldu.

DilhunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin